تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸

قیمت انواع میوه در اولین نرخ‌نامه سال ۹۸

اولین نرخ‌نامه انواع میوه در سال ۹۸ مشتمل بر قیمت ۲۰ نوع میوه از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار منتشر شد.

قیمت انواع میوه در اولین نرخ‌نامه سال ۹۸

رویداد۲۴ در نرخ‌نامه انواع میوه، قیمت هر کیلوگرم انار ۶۷۰۰ تومان و بِه ۹۵۰۰ تومان اعلام شده، در حالی که قیمت هر کیلوگرم آناناس جنگلی ۱۰ هزار تومان و آناناس طلایی ۱۴۵۰۰ تومان تعیین گردیده، ضمن اینکه انواع پرتقال در میادین میوه و تره بار از ۳۵۰۰ تومان تا ۶۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

براساس این گزارش، قیمت هر کیلوگرم تمبر هندی ۱۹۵۰۰ تومان، توت فرنگی ۱۲۹۰۰ تومان و چاغاله بادام ۱۹ هزار تومان اعلام شده، در صورتی که در میادین میوه و تره بار، انواع خیار از ۴۵۰۰ تومان تا ۵۹۰۰ تومان و انواع سیب از ۴۵۰۰ تومان تا ۷۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش می‌افزاید، قیمت هر کیلوگرم طالبی و ملون ۴۵۰۰ تومان و هندوانه ۳۷۰۰ تومان اعلام شده، در حالی که قیمت هر کیلوگرم کیوی ۷۳۰۰ تومان و کیوی دوقلو ۳۲۰۰ تومان تعیین گردیده، ضمن اینکه در میادین میوه و تره بار هر کیلوگرم دارابی ۲۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گریپ فروت توسُرخ ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، در این نرخنامه قیمت هر کیلوگرم لیمو ترش سنگی ۵۲۰۰ تومان و لیمو شیرین ۴۹۰۰ تومان اعلام شده، در صورتی که هر کیلوگرم نارنج ۲۳۰۰ تومان و هر کیلوگرم موز ۱۰۸۰۰ تومان تعیین گردیده، ضمن اینکه انواع نارنگی در میادین میوه و تره بار از ۶ هزار تومان تا ۷۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

نظرات شما
پیشخوان