تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵

حسن رسولی: رفتار اصلاح طلبان به دور از زد و بندهای سیاسی بود

یک عضو شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: تاکنون از سوی اصلاح طلب ها شاهد رفتاری شفاف، صادقانه ، اخلاقی و به دور از زد و بندهای سیاسی بودیم. در ارتباط با اتفاقات آینده و پیش‌بینی‌های دیگر باید چند روزی صبر کرد و بعد نظر داد.
رویداد۲۴یک عضو شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: تاکنون از سوی اصلاح طلب ها شاهد رفتاری شفاف، صادقانه ، اخلاقی و به دور از زد و بندهای سیاسی بودیم. در ارتباط با اتفاقات آینده و پیش‌بینی‌های دیگر باید چند روزی صبر کرد و بعد نظر داد.

حسن رسولی در ارزیابی با تشکیل هیئت رئیسه موقت مجلس دهم، اظهار کرد: عارف و اصلاح‌طلبان در پاسخ به رای یک پارچه‌ی مردم تهران به لیست امید، در رفتار سیاسی‌شان صادقانه و اخلاقی عمل کردند.

وی ادامه داد: عارف به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان و کاندیدای اصلاح طلب تهران و سراسر ایران و همچنین حامیان دولت در انتخابات اخیر عملکرد قابل قبول و مثبتی داشته‌اند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: همچنین گفتنی است اصلاح طلبان رای آورده از طریق لیست امید رفتاری شفاف، صادقانه، اخلاقی و به دور از زد و بندهای سیاسی داشتند.در ارتباط با اتفاقات آینده و پیش‌بینی های دیگر باید چند روزی صبر کرد و بعد نظر داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، مجلس دهم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان