تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵

7 تور 16 نفره برای بازدید توریست های آمریکایی از ایران

"الکساندر+رابرتز" نخستین شرکت گردشگری آمریکا بود که موفق شد در زمان اوج جنگ سرد تورهایی را به مقصد بازدید گردشگران آمریکایی از اتحاد جماهیر شوروی سابق برگزار کند.
رویداد24- شرکت خدمات گردشگری "الکساندر+رابرتز" در آمریکا برای سال آینده (1396) 7 تور سفر به ایران به صورت محدود تدارک دیده است.

این شرکت گردشگری آمریکایی در سال آینده بنا دارد 112 توریست آمریکایی را در هفت تور ویژه برای بازدید به ایران بیاورد.

این تورها به مدت 13 شب و برای بازدید از 5 شهر ایران (تهران، اصفهان، تبریز، یزد و شیراز) اختصاص دارد. ظرفیت هر تور محدود و 16 نفره خواهد بود . برنامه تور بازدید از 11 میراث جهانی یونسکو از مجموع 19 اثر باستانی در لیست میراث یونسکو ایران است. 

برخی از این 11 مکان عبارتند از : کلیسای سن استپانوس متعلق به قرن یازدهم میلادی در اصفهان، باغ ارم شیراز، مجموعه باستانی پاسارگاد و تخت جمشید و بازار بزرگ تبریز.

برنامه تور از ورود به شهر دوبی و اقامت یک شبه در آن آغاز خواهد شد. فردای اقامت یک شبه در دوبی ، با یک پرواز شرکت هواپیمایی امارات توریست ها وارد تهران خواهند شد. در این تور دیدار با ایرانیان علاقه مند به ملاقات با آمریکایی ها نیز گنجانده است.

در چارچوب تورهای الکساندر + رابرتز برای ایران ، 7 تور ویژه بین مارس 2017 تا مارس 2018 برنامه ریزی شده است. اولین تور در تاریخ 4 مارس 2017 (14 اسفند 95) انجام خواهد شد که در این تور " رابرت درام " رییس شرکت گردشگری الکساندر رابرتز نیز حضور دارد. (نام کنونی این شرکت از ترکیب نام موسس آن – الکساندر – و نام رییس کنونی این شرکت – رابرتز- وام گرفته شده است.) 

دومین تور در تاریخ 15 آوریل آغاز می شود که " اسکات آورا " معاون رییس شرکت الکساندر + رابرتز نیز در این تور حضور خواهد داشت.

قیمت های تور ایران از رقم 6699 دلار است. این مبلغ تمامی هزینه های وعده های غذایی، پروازهای مختلف از دبی به ایران و پروازهای داخل ایران، اقامت در هتل و حمل و نقل و... را پوشش می دهد.

گفتنی است شرکت گردشگری "الکساندر + رابرتز" در سال 1947 و از سوی "الکس هریس" یک آمریکایی لهستانی تبار بنا گذاشته شد. این شرکت گردشگری در سال های نخست فعالیت خود نخستین آژانس گردشگری آمریکایی بود که تورهایی را به مقصد بازدید توریست های آمریکایی از اتحاد جماهیر شوروی سابق تدارک دید.

این شرکت در سال های دهه 50 برنامه تورهای گردشگری از بسیاری از نقاط مختلف جهان از جمله کشورهای آمریکای لاتین را نیز برگزار کرد.

گفتنی است این شرکت گردشگری هیچ گاه تورهای خود به مقصد نقاط مختلف جهان را بیش از 16 نفر برگزار نمی کند.
نظرات شما
پیشخوان