تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

یک ساعت و نیم کار با وزنه در دستور کار شاگردان لوزانو

تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز به وقت محلی نخستین تمرین خود را در شهر ریو که به کار با وزنه اختصاصی داشت برگزار کردند.
رویداد۲۴- ملی پوشان والیبال ایران دوشنبه شب به وقت برزیل ساعت ٢٣ به هتل گرند مرکوری شهر ریو رسیدند و مستقیما برای صرف شام به رستوران رفتند و سپس جهت خواب و رفع خستگی از ٢٩ ساعت سفر راهی اتاق های خود شدند تا صبح امروز سه شنبه به وقت محلی اولین تمرین خود را در ریو انجام دهند.نخستین روز تیم ملی والیبال ایران با صبحانه ای آغاز شد که ملاقات و دیدار ملی پوشان با ولاسکو همراه بود.

بازیکنان بعد از صرف صبحانه جهت برگزاری نخستین تمرین خود در ریو که به کار با وزنه اختصاص داشت راهی سالن بدنسازی شدند. مسیر هتل تا سالن بدنسازی با صحنه هایی از مراحل ساخت و تکمیل ورزشگاه های المپیک همراه بود که توجه ملی پوشان را به خود جلب می کرد. والیبالیست ها مرداد ماه یک بار دیگر باید راهی ریو شوند تا نخستین حضور خود و والیبال ایران را در بازی های المپیک تجربه کنند.

کار با وزنه از ساعت ١١ با حضور تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی آغاز شد و تیم به مدت یک ساعت اولین تمرین خود در ریو را پشت سر گذاشت.از نیمه تمرین ملی پوشان ایران، بازیکنان تیم ملی برزیل هم در سالن حاضر شدند که تمام ستاره های برزیلی کنار لوزانو آمدند و دقایقی گفتگوی صمیمی ای با سرمربی ایران داشتند. سرجیو، موریلو اندرس و لوکاس ٣ ستاره تیم ملی برزیل مدت بیشتری را نسبت به سایر بازیکنان برزیل کنار لوزانو گذراندند و پس از آن به تمرینات تیم ملحق شدند تا تمرینات خود را پیگیری کنند.

بازیکنان کشورمان با وجود خستگی زیاد از سفر 29 ساعته به مدت یک ساعت و نیم تمرینات بدنسازی خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند و سپس برای صرف ناهار و استراحتی کوتاه راهی هتل شدند تا خود را برای انجام نخستین تمرین توپی در سالن کاریوکا محل برگزاری مسابقات لیگ جهانی در ریو آماده کنند.تمرین توپی ملی پوشان کشورمان از ساعت 17 به وقت محلی برگزار خواهد شد و 14 بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری خواهند کرد.

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی 2016 از ساعت 21:40 پنجشنبه به وقت تهران به مصاف برزیل میزبان این هفته از مسابقات گروه B1 خواهند رفت.
برچسب ها: رویداد24 ، والیبال ، ریو ، لوزانو
نظرات شما
پیشخوان