تاریخ انتشار: ۰۲:۳۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۴
در پی حمله افراد خودسر:

شعله های آتش سفارت عربستان را فرا گرفت

به دنبال شهادت شیخ نمر در روز گذشته (شنبه) به دست دولت عربستان معترضان در مقابل سفارت عربستان تجمع کردند.

رویداد24: به دنبال شهادت شیخ نمر در روز گذشته (شنبه) به دست دولت عربستان معترضان در مقابل سفارت عربستان تجمع کردند.این تجمع ها که به صورت پراکنده از شنبه شب آغاز شد، همچنان ادامه دارد و تجمع کنندگان در حالی فریاد حیدر حیدر سر می دهند که سفارت در آتش می سوزد و شعله های آن به خارج زبانه می کشد.

هر چند پلیس و نیروهای انتظامی سعی در متفرق کردن جمعیت دارند ولی معترضان به شهادت شیخ نمر همچنان حیدر حیدر گویان در مقابل سفارت این کشور در تهران حضور دارند. آنها همچنین شعارهایی چون "مرگ بر سازشگر"، "مزگ بر ضد ولایت فقیه"، "مرگ بر آل سعود" و .. را سر دادند. عده ای از آنها اقدام به ورود به سفارت کردند. در حال حاضر افرادی که وارد سفارت شده بودند به بیرون منتقل شدند ولی همچنان جمعیت زیادی مقابل سفارت حضور دارند.

حضور پررنگ نیروهای امنیتی هم در این میان چشمگیر است. در این میان فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در محل دستورهای لازم را به نیروهای تحت امر خود صادر می کنند.

عده ای از تجمع کنندگان که به داخل سفارت رفته اند از بالای بام سفارت اقدام به پخش کاغذ در خیابان کردند.

در حالی که نیروی انتظامی در تلاش برای متفرق کردن تجمع کنندگان برابر سفارت عربستان در تهران است، ماموران شهرداری و همچنین آتش نشانی برای تمیز کردن محل سفارت دست به کار شده اند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سفارت عربستان
نظرات شما
پیشخوان