تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

امجد صابری ترور شد

مدیحه سرای پرآوازه پاکستانی که اشعار مذهبی و مدیحه سرایی هایش بویژه در ایام ماه مبارک رمضان، طرفداران فراوانی در این کشور داشت، عصر چهارشنبه در از سوی افراد مسلح ناشناس در کراچی کشته شد.
رویداد۲۴ -امجد صابری' مدیحه سرای پرآوازه پاکستانی که اشعار مذهبی و مدیحه سرایی هایش بویژه در ایام ماه مبارک رمضان، طرفداران فراوانی در این کشور داشت، عصر چهارشنبه در از سوی افراد مسلح ناشناس در کراچی کشته شد.

وی که از قوّالی خوان های معروف و پرطرفدار پاکستان بود و برنامه های قوالی و مدیحه سرایی زیادی در سراسر این کشور و در برنامه ای تلویزیونی اجرا می کرد، عصر چهارشنبه عازم یکی از استودیوهای تلویزیونی برای اجرای برنامه بود که افراد موتور سوار ناشناس خودروی حامل وی را به رگبار بستند و امجد صابری در دم کشته شد.

تا کنون فرد یا گروهی مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده نگرفته است.

ترور این شخصیت هنری-مذهبی پاکستان واکنش های سریع و فراوانی را از سراسر کشور به دنبال داشت و بسیار از مقامات عالی پاکستان از جمله نخست وزیر، رئیس مجلس ملی، رئیس مجلس سنا، روسای احزاب سیاسی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، جان باختن این قوالی خوان و مدیحه سرای معروف را به مردم کشورشان تسلیت گفتند.

این شخصیت مدیحه سرای پاکستان اگرچه از مسلمانان اهل سنت بود، اما عشق و ارادت خاص به ائمه اطهار (ع) داشت و در وصف امام حسین (ع) و برخی دیگر از ائمه اطهار برنامه های بسیاری اجرا کرده بود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: رویداد24 ، ترور ، پاکستان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان