تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

پیام تسلیت مجمع زنان اصلاح طلب در پی درگذشت علی دادمان

مجمع زنان اصلاح‌طلب در پیامی، درگذشت علی دادمان را تسلیت گفت.
رویداد۲۴- مجمع زنان اصلاح‌طلب در پیامی، درگذشت علی دادمان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  سوره احزاب، آیه(۲۳)

سلام بر اسوه‌های صبوری و مقاومت، خانواده بزرگ ناظری و ذاکر بانوان نمونه‌ای که درس دریافت و معرفت  إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ را به نمایش گذاشتند و با فداکاری وایثار خود ثابت نمودند که پایداری و صبوری، نشان از باور عمیق به بازگشت به سوی معبود یکتا دارد. سرکار خانم ناظری مادری که با از دست دادن همسرش، وظیفه پدری و مادری را در حق فرزندانش به کمال رساند تا شاهد رشد و شکوفایی حاصل عمر خود باشد و اینک یکی از آنان را آماده  سفر الهی  کند و بار دیگر  در داغ از دست دادن فرزند رشیدش خاطره شهادت همسرش را، نظاره‌گر باشد و سرکار خانم دکتر زهرا ذاکر (دادمان) که در آغاز این راه پر فراز و نشیب، در عنفوان جوانی به سوگ همسر جوانش نشسته است و آینده فرزند شش ساله‌اش را نظاره می‌کند.

آنهایی که به همه زنان نشان خواهند داد که مقاومت و صبوری را زنان ایرانی از الگوهای فراوانی که پشت سر گذاشته‌اند، آموخته‌اند و اینک مسئولیتی جدید و رسالتی سنگین بر عهده دارند تا به همه  زنان و دختران جوان بیاموزند که درک و دریافت و فهم صحیح از نظام آفرینش است که زندگی را معنی می‌بخشد.

درود خداوند منان بر شما عزیزان، درود بر صبر و پایداریتان. خدای عزیز به پاس این صبوری‌ها روح بزرگ مرحوم مهندس علی دادمان را بهره‌مند از خوان بی دریغ و رحمت واسعه‌اش سازد و به شما مادر و همسر عزیز صبر و اجر پاداش دهد. آمین«.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان