تاریخ انتشار: ۰۳:۱۵ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

زمینه شفافیت مالی در تمام دستگاه ها فراهم می آید

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به موافقت رهبری برای دسترسی به فیش های حقوقی نهادها و ستادها، گفت: معلوم می شود که زین پس متخلف هیچ کجا امنیت نخواهد داشت.
رویداد۲۴- عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به موافقت رهبری برای دسترسی به فیش های حقوقی نهادها و ستادها، گفت: معلوم می شود که زین پس متخلف هیچ کجا امنیت نخواهد داشت.

محمدعلی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در پی پاسخ مثبت رهبر انقلاب به تقاضای معاون اول رئیس جمهوری در خصوص دسترسی به فیش های حقوقی پرداختی نهادها و ستادها ضمن تشکر از رهبری فرزانه انقلاب، اظهار کرد: این موضع نشان از همت و اراده نظام در برخورد یکسان با تخلف های احتمالی در تمام سطوح را دارد.

وی افزود: بی شک با پاسخ مثبت رهبری فرزانه معلوم شد که هیچ بخشی از نظام شامل مصونیت نیست و امکان اعمال ضوابط یکسان بر پرداخت های تمام دستگاه هایی که از بودجه عمومی بهرمند هستند را فراهم می آورد.

وکیلی گفت: پیام این موافقت، عدم مدارا با تخلف و ضرورت رعایت قانون در تمام اضلاع حکومت را گوش زد می نماید. با این موافقت شائبه برخوردهای سیاسی در موضوع فیش ها منتفی می گردد و انشاءالله زمینه شفافیت مالی در تمام دستگاه ها فراهم می آید.

وی تأکید کرد: معلوم می شود که زین پس متخلف هیچ کجا امنیت نخواهد داشت و سایه عدالت بر تمام اجزای نظام سیطره پیدا می کند.

منبع: آنا
نظرات شما
پیشخوان