تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۵ تير ۱۳۹۵
همزمان با افزایش گمانه زنی ها درباره قهر سیاسی رییس فراکسیون امید صورت گرفت

طعنه روزنامه «عارف» به رئیس جمهور

روزنامه الکترونیکی «امید ایرانیان» منتسب به محمدرضا عارف در تیتر یک خود با طعنه ای از عملکرد رئیس جمهور در پرونده فیش های نجومی انتقاد کرد.
رویداد۲۴ - روزنامه الکترونیکی «امید ایرانیان» منتسب به محمدرضا عارف در تیتر یک خود با طعنه  ای از عملکرد رئیس جمهور در پرونده فیش های نجومی انتقاد کرد.

این روزنامه الکترونیکی که حمیدرضا عارف، پسر محمدرضا عارف، صاحب امتیاز آن است؛ در شماره امروز خود به بیانیه رئیس جمهور در مورد موضوع فیش های نجومی اشاره کرد و البته در روتیتر این مطلب با طعنه به حسن روحانی، این بیانیه را «دیرهنگام» دانست.

طعنه روزنامه عارف به رئیس جمهور

این نوع تیترها و روتیترها که با شیطنت رسانه ای و انتقاد از رئیس جمهور همراه است، در فضای مطبوعاتی امروز ایران و البته از سوی اصولگرایان و تندروها، امری طبیعی است؛ اما اینک این رفتار از سوی نشریه منتسب به محمدرضا عارف سر زده، موضوعی که می تواند موجب شائبه های جدید در فضای سیاسی کشور خواهد شد.

این در حالی است که شخص محمدرضا عارف نیز در ضیافت افطاری اخیر رئیس جمهور شرکت نکرد تا همین موضوع نیز احتمال قهر سیاسی عارف را تشدید کند، هرچند که وی پیش از این اعلام کرده بود که قهر نکرده و تنها گله دارد.

با این حال رفتارهای اخیر محمدرضا عارف در گوشه نشینی در مجلس، عدم حضور در مجامع، شرکت نکردن در ضیافت افطار رئیس جمهور و در نهایت این شیطنت رسانه ای و اقدام به طعنه به روحانی، بیش از پیش قهر سیاسی عارف را محتمل می کند و از شکافی عمیق تر به عنوان اختلاف میان وی و روحانی خبر می دهد.

هر چند او چندی پیش تاکید کرده بود که قهر در قاموس من و اصلاح طلبی جایی ندارد.

نظرات شما
پیشخوان