تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
رئیس شورای شهر تهران:

انتقال مخزن سوخت شهران به منطقه ای در کرج / املاک اداری تقاطع جهان کودک خریداری شوند

رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از ارسال دو نامه به وزیر نفت امیدوار هستم در کمترین زمان ممکن مخزن سوخت شهران به منطقه ای درکرج منتقل شود.
رویداد۲۴- رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از ارسال دو نامه به وزیر نفت امیدوار هستم در کمترین زمان ممکن مخزن سوخت شهران به منطقه ای درکرج منتقل شود.

مهدی چمران در دویست و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: اکنون شاهد هستیم که دولت برخی از اختیارات خود را به استانداری ها واگذار کرده و این موضوع می تواند سبب بهبود وضعیت شهرها شود.

وی افزود: امیدوار هستیم عملکرد دولت در قبال شهرداری ها نیز به همین گونه بوده و مسئولان دولت در پی دولتی کردن شهرداری ها نباشند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص دلایل برگزار نشدن جلسات کمیسیون مشترک دولت، مجلس، شورای شهر و شهرداری اظهار کرد: پس از آغاز به کار مجلس جدید مقرر شده بود جلسه مشترک دولت، مجلس ، شهرداری و شورای شهر برگزار شود اما متاسفانه این جلسه دو بار لغو شد.

چمران در خصوص وضعیت مخازن سوخت موجود در منطقه شهران اظهار کرد: از دوره سوم شورای شهر دست به ا نتقال مخازن سوخت درمنطقه شهران مطرح بوده و اعضای شورای شهر تأکید داشته اند که این مخزن باید به مکان دیگری واگذار شود.

وی افزود: این مخزن درست روی یک گسل احداث شده و مشخص نیست در پی یک زلزله وضعیت آن چه خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر خطرات مخزن سوخت شهران برای شهروندان اذعان کرد: تاکنون طی مدت زمان اخیر دو نامه به وزیر نفت نوشته ام و در این نامه ها درخواست شده که هر چه سریعتر مخزن سوخت شهران به منطقه ای در کرج که از قبل در نظر گرفته شده منتقل شود.

چمران با اشاره به تهیه طرح برای اراضی عباس آباد گفت: با وجود اینکه طرح لازم برای اراضی عباس آباد تدوین شده بود جلوی آن گرفته شد و دراین شرایط لازم است وضعیت منازل مسکونی و همچنین اداری موجود در تپه های عباس آباد مشخص شود.

وی اظهار کرد: بخشی از منازل مسکونی که در مقابل محراب مصلی تهران قرار دارند باید خریداری و به فضای سبز تبدیل شده اما به این خاطر که اعتبار مورد نیاز برای این کار معادل بودجه یکسال شهرداری تهران است شاهد این اتفاق نیستیم.

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر لزوم خریداری املاک اداری در تقاطع جهان کودک و بزرگراه آفریقا تصریح کرد: املاک اداری تقاطع جهان کودک و بزرگراه آفریقا باید خریداری و جزواراضی عباس آباد محسوب شوند.

منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان