تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵

نوزدهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار منتشر شد

در این شماره در پرونده ویژه ای با عنوان “دو نگاه متفاوت به نجومی‌ها!” به بررسی حواشی تخلفات احتمالی شهرداری تهران پرداخته است.
رویداد۲۴- در این شماره در پرونده ویژه ای با عنوان "دو نگاه متفاوت به نجومی‌ها!” به بررسی حواشی تخلفات احتمالی شهرداری تهران پرداخته است.
در همین رابطه در مطلبی با "عنوان آسیب‌شناسی شوراهای محلی در ایران” نگاهی متفاوت نیز به یادگار دوران اصلاحات شده است .
این دوهفته نامه در یادداشتی به قلم مینا قدرتی و به بهانه بازگشایی مدارس، مهارت‌آموزی را نیاز نظام آموزشی کشور دانسته، در همین راستا ابوالفضل زاهدی پور یکی از روزنامه نگاران کشور، طی یادداشتی نظام آموزشی را مانعی بر سر راه توسعه همه‌جانبه می داند و همچنین مرجان کاوسی فعال سیاسی در یادداشتی دیگر آموزش بدون مهارت را آفت این روزهای کشور قلمداد می کند.
اما پرونده اصلی این نشریه تحت عنوان ”شکست یا پیروزی؟ مسئله این نیست!” پیرامون عملکرد ورزش ایران در المپیک ریو است.
در این باره مطالبی از پیشکسوتان و همچنین مسئولین سابق و فعلی ورزش کشور از جمله حسن روشن، مسعود سلیمانی، علی علیپور دانشمند، فرامرز می آبادی، علی لطیفی، حسن خان محمدی، سعید آثم و…به چاپ رسیده است به همراه گفت‌وگویی چالشی با مصطفی هاشمی طبا.
در سوژه هایی متفاوت کمیل سوهانی، کارگردان مستند «مادر کُشی» در گفت‌وگو با آیت ماندگار از نگاه سطحی برخی مدیران نسبت به فیلمش می گوید و از سوی دیگر محمدهادی جامعی فعال سیاسی به مناسبت سالگرد آیت‌الله طالقانی طی یادداشتی از این مبارز به عنوان قهرمانی به‌یادماندنی نام می برد. دست آخر هم نجمه پرویزی استاد دانشگاه به چرایی این معضل می پردازد  که وقتی درآمد جای علاقه را می‌گیرد!
دوهفته نامه سیاسی – اجتماعی آیت ماندگار به مدیر مسئولی محمد آیتی نیمه اول و دوم هر ماه منتشر می شود.
برای تهیه نسخه اینترنتی شماره های پیشین این دوهفته نامه سیاسی – اجتماعی به سایت آیت ماندگار مراجعه کنید:
http://ayatemandegar.ir/fa/downloadmagezine
نوزدهمین شماره دوهفته نامه آیت ماندگار منتشر شد
نظرات شما
پیشخوان