تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰

پشت صحنه لایو اینستاگرامی حسین دهقان

سردار حسین دهقان در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ لایو اینستاگرامی گذاشت که عکسی از پشت صحنه آن منتشر کرده است.

حسین دهقان

رویداد۲۴ سردار حسین دهقان کاندیدای نظامی انتخابات ۱۴۰۰ در یک لایو اینستاگرامی شرکت کرده است. دهقان در این لایو از گشت ارشاد انتقاد کرده است و گفته درباره گشت ارشاد معتقدم «ارشاد» نباید با تحقیر، توهین، سرکوب و اعمال زور اشتباه گرفته شود. قانونی که به ضد خودش تبدیل شود، نیاز به بازنگری دارد.

سردار دهقان در توییتر و اینستاگرام فعال است. در توییت قبلی نوشته بود: «آنقدر که در تخریب یکدیگر توافق داریم در ساختن کشور توافق نداریم. انقلاب اسلامی ایران مدعی نجات بشر از منجلاب بداخلاقی است، ولی چرا خودمان درگیر این منجلاب شده‌ایم؟» و در آخرین توییت از گشت ارشاد انتقاد کرده است.

حسین دهقان اصفهانی و متولد ۱۳۳۵ است که در دولت اول روحانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بوده است؛ او هم‌اکنون به‌عنوان مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی فعالیت می‌کند و در دولت خاتمی و اوایل دولت احمدی نژاد ریاست بنیاد شهید را بر عهده داشت.

دهقان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی متالورژی از دانشگاه تهران و دانش‌آموخته دکتری مدیریت از دانشگاه تهران است و از سال ۱۳۵۸ عضوسپاه بوده است و در دهه هفتاد مدت کوتاهی فرمانده نیروی هوایی سپاه را بر عهده داشته است.


بیشتر بخوانید: حذف رقبا در کمپین گزینه سرگردان نظامی / از فیلم تبلیغاتی سردار حسین دهقان کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ چه می‌دانیم؟


تصویر لایو اینستاگرامی سردار دهقان

لایو اینستاگرامی حسین دهقان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان