تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵

پیشنهاد بی‌شرمانه نماینده پارلمان مصر درباره ورود دختران به دانشگاه

یک نماینده پارلمان مصر در پی آنکه اعلام کرد دانشگاه‌ها باید از دانشجویان دختر آزمایش بکارت بگیرند، مورد تمسخر قرار گرفت.
رویداد۲۴- یک نماینده پارلمان مصر در پی آنکه اعلام کرد دانشگاه‌ها باید از دانشجویان دختر آزمایش بکارت بگیرند، مورد تمسخر قرار گرفت.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، الهامی عجینه می‌گوید باکرگی باید به‌پیش شرط پذیرش در دانشگاه‌ها تبدیل شود.

وی این‌طور استدلال می‌کند که برای پایان دادن به پدیده گسترش ازدواج عرفی (نکاحی که در مراجع قانونی دولتی ثبت نمی‌شود) در مصر، باید از هر دختری که وارد دانشگاه می‌شود آزمایش پزشکی بگیریم تا ثابت شود باکره است.

او تأکید کرد که تمامی دختران باید هنگام ثبت‌نام برای دانشگاه نیز مدرکی رسمی دال بر باکره بودن خود ارائه دهند.

اظهارات وی موجی از تمسخر را در رسانه‌های اجتماعی به راه انداخت و باعث شد او بگوید که در مورد صحبت‌هایش سوءتعبیر شده و به همین دلیل او رسانه‌ها را بایکوت می‌کند.

صحبت‌های وی روز گذشته در روزنامه «الیوم السابع» منتشر شده بود. او دراین‌باره گفت: این روزنامه از من سؤال کرد که نقش دولت در پایان دادن به ازدواج عرفی چیست و من گفتم آزمایش بکارت.

این نخستین بار نیست که عجینه چنین اظهارات بحث‌برانگیزی را مطرح می‌کند. او یک ماه پیش به زنان توصیه کرده بود برای کاهش میل جنسی خود به ختنه روی بیاورند چون به گفته وی، مردان این کشور از توانایی جنسی لازم برای ارضای آن‌ها برخوردار نیستند.

عجینه با ادعای این‌که مردان مصری در حال حاضر دچار ضعف جنسی هستند و به همین دلیل نیز این کشور در زمینه میزان فروش مواد افزایش‌دهنده توان جنسی در میان کشورهای جهان پیشتاز است، دراین‌باره گفته بود: تنها در صورتی می‌توان از ختنه کردن زنان دست برداشت که قدرت جنسی مردان مصر افزایش یافته و آن‌ها بتوانند زنان را ارضا کنند.

پیشنهاد عجیب نماینده پارلمان مصر درباره ورود دختران به دانشگاه
نظرات شما
پیشخوان