تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
فانی در پاسخ به رویداد۲۴ تاکید کرد

استعفای معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ربطی به استیضاح ندارد

وزیر آموزش و پرورش در خصوص تغییر و تحولاتی که در وزارت آموزش و پرورش رخ داده است و پیرو اخبار مربوط به استعفا محمد دیمه ور، معاون ابتدایی وزارتخانه توضیحاتی را مطرح کرد.
رویداد۲۴وزیر آموزش و پرورش در خصوص تغییر و تحولاتی که در وزارت آموزش و پرورش رخ داده است و پیرو اخبار مربوط به استعفا محمد دیمه ور، معاون ابتدایی وزارتخانه توضیحاتی را ارایه کرد.

علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پروش عصر امروز پس از دیدار از نمایشگاه تدبیر و هنر در نشستی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص تغییر و تحولاتی که در وزارت آموزش و پرورش رخ داده است و پیرو اخبار مربوط به استعفا محمد دیمه ور، معاون ابتدایی این وزارتخانه، در پی آنچه اعمال فشار از جانب نمایندگان امضا کننده طرح استیضاح وزیر و آموزش و پرورش برای عزل و نصب‌های تحمیلی خوانده شده است توضیحاتی را ارایه کرد.

فانی در پاسخ به سوال خبرنگار رویداد۲۴ درباره استعفای دیمه ور گفت: به هیچ عنوان با استعفا دیمه ور موافقت نشده است. 

وی با ابراز قدردانی از تمام زحمات دیمه ور تاکید کرد: خانواده ایشان سال گذشته از تهران مهاجرات کرده و به استان خراسان جنوبی بازگشته‌اند.

فانی در ادامه گفت: آقای دیمه ور جدا از مشکلات خانوادگی به دلیل بیماری در دیداری تقاضای استعفا کرد که تاکنون با این تقاضا موافقت نشده است.

فانی در خاتمه شایعات مرتبط با استعفا دیمه ور و طرح استیضاح خود در مجلس را تکذیب کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد
|
United States of America
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
1
مگر دیمه ور رو نمایندگان می شناسن که حالا بخوان به فانی گیر بدن؟ دیمه ور خیلی چهره استانی هم نیست چه برسه به ملی!
رضا
|
Germany
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
0
0
من با دیمه ور دربیرجند مدتی رو کار کرده ام.دیمه ور توانمند و مدبر است اما شخصیت خوبی ندارد.مغروراست وباند مخصوص به خودش را دارد.کاش ایشون کمی تواضع داشت ومردمی بود.برای منزلت معلمان ابتدائی هم در این سه ساله کاری نکرد ومتاسفانه همچنان دبیران وجامعه به آموزگاران با دید تحقیر می نگرند.
نظرات شما
پیشخوان