تاریخ انتشار: ۲۲:۴۴ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

حرکات عجیب و غریب شراره رخام در دابسمش + فیلم

شراره رخام بازیگر خوش چهره و بی حاشیه سینما و تلویزیون دابسمشی از خود به اشتراک گذاشت که با راما نامی اجرا کرده است.

دابسمش شراره رخام

رویداد۲۴ شراره رخام متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۰ در تهران می‌باشد. شراره رخام فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران است شراره رخام فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می‌باشد و دوره‌های بازیگری را در کارگاه‌های آزاد گذرانده است، از همین کلاس‌ها به فیلم عروسک کاغذی در سال ۱۳۷۴ معرفی شد. پدر شراره رخام فوت کرده و یک برادر دارد و یک خواهر دارد.



بازی شراره رخام در فیلم نسل سوخته در سال ۱۳۷۹ او را به عنوان بازیگری توانا معرفی کرد، اما بازی وی در مجموعه فقط بخاطر تو در رمضان سال ۱۳۸۲ باعث شهرت وی شد.

شراره رخام در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که از تزریق پروتز لب و عمل زیبایی پشیمان است. او می‌گوید: یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریال‌های تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده‌ای در سریال‌های تاریخی من را انتخاب نمی‌کردند، چون می‌گفتند در زمان‌های گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد، اما به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام.

راما نامی خواننده پاپ راک خلاق، دارای سبک منحصر به فردی است که با تکیه برتوانایی‌های خود و دوستان هنرمندنش توانسته در فضای موسیقی راک، پاپ و کلاسیک کشورمان انقلابی جدیدی به وجود آورد و به سبک خاص ومتفاوت خودش دست پیدا کند.

راما نامی از سال ۷۸ به صورت تخصصی وحرفه‌ای وارد عرصه موسیقی شده و دراین سال‌ها از تجربیات اساتیدی هم، چون محمد نوری وناصر عبداللهی و زنده یاد تورج شعبانخوانی بهره گرفته.

منبع: دلگرم

برچسب ها: شراره رخام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
3
0
آفرینش زن تجلی مهر خداست
آفرینش مرد تجلی لطف خداست
مهر از لطف خداست
لطف از مهر خداست
نظرات شما
پیشخوان