تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵

امیرپوردستان: ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تدین در ظاهر و باطن نمونه است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید اصلی‌ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم، اظهار کرد: «هیهات منا الذله» پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشت.
رویداد۲۴-فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید اصلی‌ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم، اظهار کرد: «هیهات منا الذله» پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشت.

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در جمع روساء و معاونین هماهنگ عقیدتی سیاسی مقیم تهران و پیشکسوتان ارتش اظهار کرد: نباید از دشمن تبعیت کنیم، بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی چنین دشمنانی ایستادگی نماییم و برخلاف میل آنها حرکت کرده و در پیشبرد اهداف اسلامی خود کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «باید اصلی‌ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم»، خاطر نشان کرد: «هیهات منا الذله» پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشت. با رصد تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوره‌های گذشته با تبعیت از دشمنان تمام اختیارات کشور در دست دشمنان قرار داشت. اما ما با الگوبرداری از کلام و پیام امام حسین(ع)، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و عدم تبعیت از دشمن در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به نقش سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرمانده معظم کل قوا فرموده‌اند که "امروز ارتش کشور ما یک ارتش متدین است "؛ این سخن مقام معظم رهبری درست بودن راه سازمان عقیدتی سیاسی را بیان می کند که این مدال افتخاری است بر سینه ارتشیان زحمت کش و ولایت مدار.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از لحاظ تدین در ظاهر و باطن نمونه است و رابطه بین کارکنان و سربازان نشات گرفته از تدین پاک و خالص آن‌ها است.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان