تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

آموزش حضوری مدارس ابتدایی در البرز تا پایان هفته تعطیل شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی این استان به جز مدارس بخش آسارا و شهرستان طالقان تا پایان هفته جاری خبر داد.

آموزش حضوری مدارس ابتدایی در البرز تا پایان هفته تعطیل شد

رویداد۲۴ فرشید علیزاده روز یکشنبه معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا و اعلام هواشناسی استان، آموزش حضوری مدارس ابتدایی و مراکز پیش‌دبستانی به دلیل آلودگی هوا از ۱۹ تا ۲۲ دی تعطیل و کلاس‌ها در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

او افزود: بر اساس اطلاعیه این ستاد، کلیه مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی به جز مدارس بخش آسارا و شهرستان طالقان تعطیل و کلاس‌های درس غیرحضوری تشکیل می‌شود.

علیزاده گفت: آلودگی هوا برای کودکان خطرناک است و به همین دلیل آموزش حضوری دانش‌آموزان و نوآموزان پیش‌دبستانی تا روز چهارشنبه ۲۲ دی جاری به صورت مجازی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این تصمیم‌گیری با توجه به اعلام هواشناسی استان مبنی بر تشدید و تداوم پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های هوا و قرارگیری وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌ها گرفته شده‌است.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش‌آموز دارد که نیمی از آن در مدارس ابتدایی تحصیل می‌کنند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
نظرات شما
پیشخوان