تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

لذت را به زندگی خود هدیه دهید

یکی از مهمترین دلیل اختلالات جنسی ناتوانی آقایان یا اختلال در نعوظ است. ناتوانی جنسی برای اغلب مردان همراه با اضطراب، کاهش اعتماد به نفس و افسردگی است. احتمال به وجود آمدن این عارضه در هر سنی وجود دارد، ولی باید توجه داشت که این مشکل با بالا رفتن سن بیشتر می‌شود.

لذت را به زندگی خود هدیه دهید

رویداد۲۴ روابط جنسی یکی از مهمترین ارکان زندگی زناشویی است. اختلال و ناتوانی در برقراری رابطه جنسی بین زوجین در صورتی که ریشه‌یابی و درمان نشود گاهی حتی می‌تواند خانواده‌ای راز هم بپاشاند. این در حالی است که یکی از 5 دلیل شایع طلاق در ایران مرتبط با اختلالات جنسی است و بین 10 تا 25 درصد ایرانیان دچار این مشکل هستند.

یکی از مهمترین دلیل اختلالات جنسی ناتوانی آقایان یا اختلال در نعوظ است. ناتوانی جنسی برای اغلب مردان همراه با اضطراب، کاهش اعتماد به نفس و افسردگی است. احتمال به وجود آمدن این عارضه در هر سنی وجود دارد ولی باید توجه داشت که این مشکل با بالا رفتن سن بیشتر می‌شود.

دلایل اختلالات نعوظ اغلب به موارد زیر تقسیم می‌شود:

  1. دلایل روحی روانی
  2. علل عروقی و شریانی
  3. اختلالات هورمونی
  4. اختلالات عصبی
  5. داروها

در طب سنتی برای درمان اختلال نعوظ از درمان‌های گیاهی استفاده می شود که در کشورهایی مثل چین و آفریقا مدت طولانی است استفاده می‌شود. در پاسخ به سوال ” آیا شلی آلت با تغذیه درمان می شود؟ ” باید بگوییم که بسته به علت عدم نعوظ جواب می تواند مثبت و یا منفی باشد. اما با توجه به اینکه درمان‌های طب سنتی و گیاهی اغلب جزو کم عارضه‌ترین درمان‌ها به حساب می‌آید، استقبال از آنها رو به افزایش است.

با توجه به اهمیت درمان ناتوانی جنسی و بهبود روابط خانوادگی، داروسازی باریج اسانس به عنوان بزرگترین تولیدکننده داروهای گیاهی در منطقه با توجه به نقش خود در تامین سلامت عموم جامعه ایرانی از مواد اولیه با کیفیت عصاره خارخسک و جینسنگ محصولی با کیفیت با استانداردهای جهانی با نام های‌سنس تولید کرده است که به شما کمک می‌کند تا با استفاده از این محصول زندگی با کیفیت‌تر و سلامتی را تجربه کنید.

این محصول را می‌توانید از این لینک خریداری کنید.

برچسب ها: روابط جنسی
نظرات شما
پیشخوان