تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس:

قاتل جنگل‌های سپیدان به مجازات نقدی محکوم شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: حکم مجازات عامل اصلی آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان سپیدان در این استان، صادر شده است.
رویداد۲۴- مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس گفت: حکم مجازات عامل اصلی آتش‌سوزی جنگل‌های شهرستان سپیدان در این استان، صادر شده است.

مهرزاد بوستانی یکشنبه 16 آبان در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه‌روزی یگان حفاظت منابع طبیعی استان فارس و شهرستان سپیدان و تیم کارشناسی و البته حمایت قاطع دستگاه قضایی، حکم عامل اصلی آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه خلار از شهرستان سپیدان صادر شد.

وی اضافه کرد: بر اساس حکم صادره، عامل آتش‌سوزی اراضی جنگلی و مرتعی خلار که باعث سوختن 150 هکتار از این اراضی در این منطقه و با هدف تصرف شده بود، به پرداخت 11 میلیارد و 402 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

مدیر کل منابع طبیعی استان فارس با اشاره به تداوم تحقیقات در خصوص شناسایی سایر متهمان احتمالی در این پرونده، گفت: این حکم از سوی شعبه یک دادگاه عمومی و حقوقی شهرستان سپیدان صادر شده است.

بوستانی ضمن قدردانی از اقدام به‌موقع و سریع دستگاه قضائی، گفت: متهمان پرونده‌های تخریب اراضی ملی و منابع‌ طبیعی، علاوه بر جرائم نقدی به حبس‌های طویل‌المدت هم محکوم می‌شوند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان