تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵

هشدار وزارت خارجه ترکیه به اتباع خود درباره سفر به آمریکا

وزارت امور خارجه ترکیه شنبه شب با انتشار اطلاعیه ای، با اشاره به نا آرامی ها در آمریکا در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در آن کشور، به شهروندان ترکیه ای مقیم آمریکا و شهروندان این کشور که قصد سفر به این کشور را دارند، هشدار داده و از آنها خواسته است احتیاط کنند.
رویداد۲۴-وزارت امور خارجه ترکیه شنبه شب با انتشار اطلاعیه ای، با اشاره به نا آرامی ها در آمریکا در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در آن کشور، به شهروندان ترکیه ای مقیم آمریکا و شهروندان این کشور که قصد سفر به این کشور را دارند، هشدار داده و از آنها خواسته است احتیاط کنند.

در این اطلاعیه که در تارنمای رسمی وزارت خارجه ترکیه منتشر شد، با اشاره به ناآرامی ها و افزایش موج اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از هشتم نوامبر جاری شروع شده و ادامه دارد، به شهروندان ترکیه ای در خصوص سفر به شهرهای نیویورک، شیکاگو، فیلادلفیا، میامی، لس آنجلس، اوکلاند و پورتلند آمریکا هشدار داده شده است.

در این اطلاعیه به برخی از وقایع خشونت بار و درگیری های میان معترضان و نیروهای امنیتی آمریکا در جریان این اعتراضات اشاره و تصریح شده است: شمار زیادی از معترضان در بازداشت به سر می برند.

در ادامه اطلاعیه همچنین آمده است: نیروهای امنیتی شهر پورتلند ایالت اورگن این اعتراضات را شورش دانستند و امروز (شنبه) نیز یک نفر در جریان اعتراضات این شهر کشته شده است. مطالبی که توسط معترضان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، حاکی از تداوم اعتراضات است.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان