تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵

چهار عضو یک خانواده ملایری به صورت جمعی راهی زندان شدند

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: فرزند یک خانواده که به تازگی در حرفه فروش اجناس و لوازم خانگی به فعالیت مشغول شده بود برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود اقدام به خرید اجناس و صدور چک پنج میلیارد ریالی کرده و خانواده نیز پشت چک وی را امضاء می کنند، که این امر در ادامه منجر به بازداشت جمعی اعضاء خانواده شده است.
رویداد۲۴-مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: فرزند یک خانواده که به تازگی در حرفه فروش اجناس و لوازم خانگی به فعالیت مشغول شده بود برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود اقدام به خرید اجناس و صدور چک پنج میلیارد ریالی کرده و خانواده نیز پشت چک وی را امضاء می کنند، که این امر در ادامه منجر به بازداشت جمعی اعضاء خانواده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ یدالله روحانی منش، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: پس از صدور چک، صاحب کالا برای اطمینان از وصول شدن آن درخواست امضای پشت چک از سوی سه نفر دیگر می کند.

وی خاطرنشان کرد: والدین و برادر صاحب چک اقدام به ضمانت وی کرده و پشت چک را امضا می کنند.

روحانی منش تصریح کرد: این شخص اقدام به پخش و فروش نسیه لوازم خانگی در روستاها و شهرهای اطراف کرده ولی در جمع آوری مطالبات با مشکل مواجه می شود به این منظور توان تامین مبلغ چک را نمی یابد.

وی افزود: پس از رسیدن زمان چک و ناموفق بودن فرد در وصول آن، شاکی اقدام به شکایت در مرجع قضایی کرده و هم اینک چهار عضو این خانواده از اوایل مهر ماه زندانی شده و تلاش ها برای آزادی آنها ادامه دارد.

برچسب ها: حبس ، زندان ، حکم ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان