تاریخ انتشار: ۲۳:۵۹ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

پوتین: حق بکار گیری مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده را برای خود محفوظ می داریم/ تلفات اوکراین نزدیک به فاجعه است

رئیس جمهور روسیه گفت که اوکراین در طول جنگ، حدود ۳۰ درصد از خودروهای نظامی ارائه شده توسط کشورهای غربی را از دست داده است.

پوتین: حق بکار گیری مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده را برای خود محفوظ می داریم/ تلفات اوکراین نزدیک به فاجعه است

رویداد۲۴ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز (سه شنبه) در سخنانی اعلام کرد که بین ۲۵ تا ۳۰ درصد از حجم تجهیزات نظامی نیرو‌های اوکراینی که غرب به آن‌ها تحویل داده، خسارت دیده است.

رئیس جمهور روسیه با بیان اینکه تلفات اوکراین در چارچوب ضد حمله نزدیک به فاجعه است، خاطرنشان کرد: دشمن در ضدحمله موفقیتی به دست نیاورده است و دست کم ۱۶۰ تانک و ۳۶۰ خودروی زرهی را در جریان ضد حمله از دست داده است.

وی افزود: اهداف عملیات ویژه نظامی با توجه به شرایط فعلی تغییر می‌کند، اما همچنان ضروری است. ما باید با عوامل دشمن بجنگیم و بهتر می‌توانستیم برای حملات به مناطق مرزی خود آماده شویم.


بیشتر بخوانید: شهر خرسون در جنوب اوکراین زیر آب رفت


پوتین ادامه داد: مزدوران لهستانی که در حملات به مناطق ما شرکت می‌کنند، متحمل خسارات زیادی می‌شوند، اما آن را پنهان می‌کنند. پوتین تصریح کرد: در روسیه نیازی به اعلام حکومت نظامی نیست، اما برخی از مسائل باید با دقت بیشتری بررسی شود.

رئیس جمهور روسیه با اشاره به تجهیز اوکراین به سلاح‌های حاوی اورانیوم ضعیف شده توسط آمریکا گفت: حق بکار گیری مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده را در پاسخ به کی‌یف برای خود محفوظ می‌داریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ولادیمیر پوتین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
0
مرگ بر پوتین و مرگ بر حامیانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
0
خدا لعنتت کند پدرسگ متجاوز
نظرات شما
پیشخوان