تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۹ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

دیدار رئیس جبهه اصلاحات با سید محمد خاتمى

سید محمدخاتمى با بیان این که نظرات و مواضع جبهه باید برآیند نظر همه اعضا باشد، گفت: جبهه در واقع مرجعی فرا حزبی و فرا گروهی در عرصه اصلاحات است.

دیدار رئیس جبهه اصلاحات با سید محمد خاتمى

رویداد۲۴ در پی انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات، وی به دیدار سید محمد خاتمی رفت و با رئیس جمهور اسبق کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، سید محمد خاتمی ضمن تاکید بر صلاحیت‌ها و توانایی‌های آذر منصوری گفت: جبهه اصلاحات مستقل است و قدرت و توان آن به قدرت و ظرفیت‌های اعضای آن است. در این موقعیت حساس مسئولان این جبهه باید در درجه اول خود را متعلق به جبهه و در خدمت آن بدانند و همت خود را صرف انسجام آن کنند و در عین حال از نظرات کارشناسان معتبر بیرون از جبهه نیز بهره بگیرند.

سید محمدخاتمى با بیان این که نظرات و مواضع جبهه باید برآیند نظر همه اعضا باشد، تاکید کرد: جبهه در واقع مرجعی فرا حزبی و فرا گروهی در عرصه اصلاحات است.

آذر منصوری نیز در ابتدای این دیدار بر اهمیت جایگاه سید محمد خاتمی به عنوان یک سرمایه ملی و شخصیت محوری مورد اجماع در بین اصلاح‌طلبان تاکید کرد و سپس به ضرورت رویکرد جامعه محور در اصلاحات پرداخت و گفت: اصلاح‌طلبان باید برنامه لازم برای کمک و همراهی در مسیر توانمندسازی و قدرتمند شدن جامعه را داشته باشند و لازمه این امر در وهله اول تشکیلات سیاسی قدرتمند است.

وى افزود: در همین راستا باید تلاش کنیم تا اعضای جبهه اصلاحات با همگرایی و انسجام بیشتر، ظرفیت همکاری جمعی و توانایی‌های خود را بهبود و ارتقاء بخشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
4
1
سیرک اصلاحات با خانم سگ باز
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
1
4
درود بر محمد خاتمی رهبر اصلاحات و اصلاح طلبان...!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان