تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۵ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

ماجرای ممانعت از حضور خاتمی در مراسم عقد دختر شمخانی

قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.

ماجرای ممانعت از حضور خاتمی در مراسم عقد دختر شمخانی

رویداد۲۴ جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در جریان یک گفتگوی مفصل با ایلنا درباره ماجرای جلوگیری از حضور خاتمی در مراسم عقد دختر شمخانی توضیح داد

جواد امام گفت: دختر آقای شمخانی خودشان علاقه‌مند بودند و اصرار داشتند تا خطبه عقدشان توسط آقای خاتمی جاری شود. آقای شمخانی هم از ایشان درخواست کرده بودند تا به مراسم‌شان رفته و در آنجا خطبه عقد جاری شود. اما متأسفانه قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند. این موضوع قبلا هم در شبکه‌های خبری و فضای مجازی مورد سوال بود و مطرح شده بود که این موضوع حقیقت دارد و ممانعت صورت گرفته و ایشان هم تشریف نبردند.

بعد از این ممانعت، از آقای سیدحسن خمینی خواهش کردند و ایشان پذیرفته بودند که خطبه توسط ایشان جاری شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سید محمد خاتمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
0
5
همین صلاح و مصلحتهای سلیقه ای و کیلویی پدر این مملکت را در آورده است.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
1
3
در موضوع مورد بحث(ممانعت از حضور جناب خاتمی در مراسم عقد دختر شمخانی) کوچکترین اشاره ای که این ممانعت و جلوگیری از حضور ایشان در این مراسم کار چه کسی و یا کسانی بوده است نشده است!! آیا کار نهادهای امنیتی بوده است!؟ کار گروه های فشار بوده است!؟ کار گروه های خودسر و تندرو بوده است!؟بهتر است در این مورد نیز مقاله ای تهیه و منتشر شود تا مشخص شود چه کسانی فضای سیاسی کشور را دچار انسداد امنیتی و اطلاعاتی کرده اند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
يك اخوندي قراربوده خطبه عقد دختر يك بنده خدايي را بخونه ، نرفته، يك اخوند ديگه رفته - چرا اينقدر موضوع را پيچيده ميكني؟!

ميبيني كه در اين ماجرا داماد اصلا مهم نيست ، موضوع ازدواج هم مهم نيست، مهم پدر دختره است. و بس.
نظرات شما
پیشخوان