تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۹ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

واکنش کنعانی درباره رای دادگاه آمریکا برای مسیح علی‌نژاد

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری به رای دادگاه آمریکا برای مسیح علی‌نژاد واکنش نشان داد.

واکنش کنعانی درباره رای دادگاه آمریکا برای مسیح علی‌نژاد
رویداد۲۴ ناصر کنعانی در نشست خبری امروزش خبر داد رییس جمهور ایران برای شرکت در نشست آتی سران بریکس در آفریقای جنوبی دعوت به عمل آمده است.

به گزارش ایسنا؛ سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در مورد رای اخیر دادگاه فدرال آمریکا علیه ایران به واسطه شکایت مطرح شده از سوی مسیح علی نژاد و حکم این دادگاه مبنی بر پرداخت غرامت به وی از طریق اموال ایران در آمریکا گفت: اقدام شرورانه و راهزنانه از سوی آمریکا را به هیچ وجه نمی‌پذیریم.

وی با بیان این که آمریکا با استفاده از قوانین داخلی خود اقدام به صدور احکام علیه کشور‌های دیگر می‌کند، گفت: این گونه رفتار‌ها دور از شأن دولت‌های عضو سازمان ملل و ناقض قوانین بین‌المللی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، همچنین در پاسخ به پرسشی در مورد سفر روز سه شنبه رئیس جمهور به سه کشور آفریقایی کنیا، اوگاندا و زیمبابوه آفریقا گفت: در چارچوب استمرار نگاه دولت به تقویت مناسبات و همکاری‌ها با کشور‌های حوزه مهم و راهبردی قاره آفریقا و در پاسخ به دعوت به عمل آمده از رئیس‌جمهور، این سفر انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
داداش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
0
اموال مارا باندانم کاری مسئولان غارت می کنند وملت روزبه روز خورد خوراک هم دستش نمیاد گرفتن برا دریک خبرنگار به سه میلیون میارزید؟سرمایه ملی اینطور به باد می‌ره.ومن کشاروزباید گندمم رابه نصف قیمت وارداتی بدم.با این کارها به کجا میرسیم.
خاقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
0
چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
0
همین آمریکا به درده اینا میخوره...از بس که به ماها روز میگن
نظرات شما
پیشخوان