تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

۹ گوشی شیائومی با بهترین دوربین

به دنبال گوشی هوشمند شیائومی هستید که در عکاسی بدرخشد؟ شما می توانید گوشی شیائومی با بهترین دوربین را در این لیست پیدا کنید.

۹ گوشی شیائومی با بهترین دوربین

رویداد۲۴ حسین فلاحی: امروزه عکاسی و فیلمبرداری با گوشی های هوشمند راه بسیار زیادی را طی کرده است. بهترین دوربین های تلفن های امروزی با دوربین های متعدد همراه با بسیاری از ویژگی های چشمگیر عرضه می شوند. از این رو آنها به شما اجازه می دهند عکس ها و فیلم هایی با کیفیت عالی بگیرید که به راحتی می توانند با دوربین های سنتی رقیب آن عکس ها شوند.

اگرچه بهترین گوشی‌های دوربین دار ممکن است نتوانند بهترین دوربین‌های DSLR را از نظر کیفیت تصویر شکست دهند، اما یکی از راه‌هایی که آن‌ها را شکست می‌دهند اندازه جمع‌وجور و آمادگی همیشگی آن‌ها برای گرفتن عکس و فیلم است. علاوه بر این، برنامه‌های دوربین تعبیه‌شده در گوشی‌های هوشمند امروزی به شما این امکان را می‌دهند که در زمینه پردازش تصویر و ویدیو کارهای زیادی انجام دهید.

برخی از مدل‌های گوشی‌های هوشمند شیائومی  از گزینه های مقرون به صرفه گرفته تا موارد گران قیمت با تنظیمات دوربین شگفت‌انگیز عرضه می‌شوند.

با وجود مجموعه ای از گزینه های بسیار زیاد برای انتخاب، ممکن است انتخاب دوربین موبایل مناسب برای تقویت اشتیاق عکاسی یا وبلاگ نویسی شما کار سختی باشد. ما در اینجا لیستی از گوشی برتر شیائومی با بهترین دوربین را بررسی کرده ایم تا جستجوی شما را آسان کرده و در تصمیم گیری به شما کمک کنیم.

Xiaomi 13 Pro

Xiaomi 13 Pro

شیائومی 13 پرو دارای یک سیستم دوربین چشمگیر با لنزهای لایکا است. دارای دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی، دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 3.2 برابر و قابلیت تله ماکرو و دوربین فوق عریض با فوکوس خودکار است.

دوربین اصلی کیفیت تصویر عالی را با رنگ های زنده و کنتراست بالا ارائه می دهد. حالت Leica Authentic عکس هایی با دقت رنگ و ظاهری طبیعی ارائه می دهد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی شیائومی برای بازی


دوربین تله فوتو فوق العاده خوب عمل می کند و جزئیات عالی، وضوح و رنگ های دقیق را ارائه می دهد. همچنین به عنوان یک دوربین سوپر ماکرو با فاصله فوکوس نزدیک 10 سانتی متر عمل می کند. دوربین فوق عریض عکس هایی با میدان دید وسیع، جزئیات بالا و کمترین نویز می گیرد. حالت پرتره که با دوربین تله فوتو گرفته شده است، نتایج چشمگیری را با سوژه هایی با نوردهی خوب و بوکه طبیعی ایجاد می کند.

به گزارش رویداد۲۴ برنامه دوربین حالت های مختلف عکاسی را ارائه می دهد، از جمله حالت حرفه ای برای تنظیمات دستی و حالت Super Moon برای عکاسی پیشرفته از ماه. به طور کلی، سیستم دوربین شیائومی 13 پرو عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد و به شما امکان می دهد عکس های خیره کننده ای با کیفیت و تطبیق پذیری مشابه لایکا بگیرید.

Xiaomi 12S Ultra بهترین گوشی شیائومی

Xiaomi 12S Ultra

جدیدترین و بهترین گوشی شیائومی Xiaomi 12S Ultra است. این محصول با دوربین سه‌گانه که با همکاری لایکا طراحی شده است، شبیه یک دوربین نیز به نظر می‌رسد. Xiaomi 12S Ultra با یک دوربین 1 اینچی 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض عرضه می‌شود که رقبا را به خاطر عکس‌های دقیق و طبیعی‌اش کنار می زند.

سنسور 48 مگاپیکسلی Ultrawide به همان اندازه چشمگیر است و برای گرفتن عکس های فوق عریض عالی است. افت کیفیت و جزئیات در مقایسه با دوربین اصلی حداقل است و در نهایت، لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی دارای زوم اپتیکال 5 برابری برای سوژه های دور در نظر گرفته شده است. این تنظیمات از نظر تطبیق پذیری تنها از Samsung S22 Ultra عقب تر است.


و در نهایت، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به طرز شگفت انگیزی در حفظ جزئیات ویژگی های صورت عالی عمل می کند. خوب است ببینید که شیائومی تصاویر دوربین سلفی را بیش از حد پردازش نکرده است. حتی فیلمبرداری در دوربین جلو خوب است.

به طور کلی، Xiaomi 12S Ultra یکی از بهترین تنظیمات دوربین را در بین هر گوشی هوشمند ارائه می دهد  و به راحتی بهترین گوشی دوربین شیائومی است. این یک گوشی هوشمند عالی نیز بشمار می رود و به همین دلیل در لیست ما از بهترین گوشی های شیائومی قرار می گیرد.

Xiaomi 12 Pro بهترین گوشی شیائومی

Xiaomi 12 Pro

Xiaomi 12 Pro جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی است که جایگزین Mi 11 Pro می شود. برخلاف پرچمداران قبلی شیائومی، این گوشی برای خرید در دسترس است که آن را برای خریداران پرچمدار کمی هیجان‌انگیزتر می‌کند، زیرا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارید نه فقط اپل، سامسونگ یا وان پلاس.

شیائومی 12 پرو دارای بهترین ویژگی هایی است که شیائومی می تواند ارائه دهد. سریع‌ترین تراشه اندروید، سخت‌افزار دوربین عالی، طراحی برتر و موارد دیگر.

برخی از ویژگی های برجسته شیائومی 12 پرو عبارتند از:

  • بهترین های شیائومی – این آخرین پرچمدار شیائومی است و ویترینی از بهترین های شیائومی است.
  • عملکرد نهایی – 8 نسل 1 جدید اسنپدراگون بهترین تراشه برای گوشی های اندرویدی است.
  • دوربین های همه کاره – یک سنسور اصلی بزرگ و دوربین های ثانویه خوب، Xiaomi 12 Pro را به دوربینی عالی برای همه موقعیت ها تبدیل کرده است.
  • صفحه نمایش زرق و برق دار – پنل 10 بیتی LTPO AMOLED با پشتیبانی از حداکثر 1 میلیارد رنگ و نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز صاف، روشن و پر جنب و جوش است.
  • طراحی زیبا – یکی از زیباترین گوشی های هوشمند، با Corning Gorilla Glass Victus درجه یک در دو طرف برای محافظت.

این گوشی یکی از بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار است که می توانید تهیه کنید. در حالی که برخی از ویژگی ها را در مقایسه با Samsung S22 و iPhone 13 از دست می دهید، هزینه آن نیز بسیار کمتر است. بهترین عملکرد، نمایشگر عالی و دوربین عالی آن را به یکی از بهترین گوشی ها برای عکاسی تبدیل کرده است.

Xiaomi 11i 5G بهترین گوشی شیائومی

Xiaomi 11i 5G

Xiaomi 11i 5G یک محصول میان رده از شیائومی است که سعی می کند همه گزینه ها  را علامت بزند. شیائومی 11ii را باید در مقابل سامسونگ M53، iQOO Z6 Pro و Realme GT قرار داد. در میان رقبای خود، شیائومی 11i 5G یکی از کامل ترین گوشی های هوشمند است.

شیائومی 11i با طراحی جالب، پردازنده خوب و فناوری باتری چشمگیر (مدل Hypercharge) عرضه می شود که آن را به گزینه ای جذاب برای عکاسی مقرون به صرفه تبدیل می کند.

ویژگی های برجسته شیائومی 11i 5G عبارتند از:

  • طراحی پریمیوم – یکی از زیباترین گوشی ها نسبت به قیمتش با شیشه در دو طرف و دارای رتبه IP53.
  • فناوری شارژ خوب – فناوری شارژ سریع 67 واتی در Xiaomi 11i 5G و 120 W در Xiaomi 11i Hypercharge 5G.
  • دوربین های توانمند – یکی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند در کلاس قیمتی خود.
  •  ​​صفحه نمایش HDR10 AMOLED با بلندگوهای استریوی Dolby Atmos برای مصرف محتوا شگفت انگیز است.
  • عملکرد قدرتمند، دوربین های توانمند و نمایشگر زیبا آن را به انتخابی عالی برای عکاسان مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

Xiaomi Mi 11 بهترین گوشی شیائومی

Xiaomi Mi 11


گوشی Mi 11 دارای دوربین پشتی سه گانه است که از لنز اصلی، ماکرو، لنز فوق عریض و عکاسی سلفی تشکیل شده است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی از فوکوس PDAF و لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی Mi 11 تحت نور خوب، بدون اشباع بیش از حد، مصنوعات یا نویز، تصاویر عالی با رنگ‌های تند و واقعی می‌گیرد و عکس‌ها مملو از جزئیات هستند.

اپلیکیشن دوربین دارای گزینه زوم ۲ برابری است. زوم دیجیتال می تواند تا 30 برابر افزایش یابد. هم دوربین اصلی و هم لنز سلفی می توانند با عکس های پرتره به خوبی عمل کنند.

حالت شب در همه دوربین ها موجود است و به طور پیش فرض در نور کم به طور خودکار روشن می شود، همانطور که در جدیدترین تلفن ها وجود دارد. عکس های شبانه با دوربین 108 مگاپیکسلی چشمگیر هستند زیرا سنسورهای بزرگتر می توانند نور کافی را ثبت کنند.

گوشی Mi 11 می‌تواند ویدیوهای 4K با کیفیت 60 و ویدیوهای 8K در 30 یا HD در 60 در جلو ضبط کند. چند حالت ویدیویی جدید جلوه های فیلم و زوم جادویی برای شما جالب خواهد بود. این گوشی یکی از بهترین گوشی های دوربین شیائومی است.

Poco X4 Pro 5G بهترین گوشی شیائومی

Poco X4 Pro 5G

Poco X4 Pro 5G یک تجربه غیرمنتظره فوق العاده را برای قیمت گذاری میان رده ارائه می دهد. این گوشی به نسبت قیمتی که دارد از دوربین بسیار خوبی بهره می‌برد که در لیست بهترین گوشی‌های دوربین شیائومی ما جای گرفته است.

شما همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی علاوه بر اتصال 5G، یک سنسور ماکرو و زاویه فوق عریض و یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. علاوه بر گزینه‌های عکاسی اضافی از جمله 108 مگاپیکسل، ویدیوی کوتاه، پانوراما، حرکت آهسته، تایم لپس، نوردهی طولانی و حالت‌های ویدیوی دوگانه، گزینه‌های عکاسی دیگری نیز وجود دارد.

صفحه نمایش 6.67 اینچی، که یک پنل AMOLED با کیفیت با نرخ تازه سازی 120 هرتز است، نسبت به قیمت آن قابل توجه است. علاوه بر این، یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که در طول روز برای شما کار می کند.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro بهترین گوشی شیائومی

Xiaomi Redmi Note 10 Pro

دوربین 108 مگاپیکسلی بزرگ برای سنسور اصلی مزیت قطعی Redmi Note 10 Pro است. این سازنده گوشی با 8 مگاپیکسل فوق عریض، 5 مگاپیکسل تله ماکرو و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی این ویژگی را تکمیل کرده است.

سنسور اصلی دارای دیافراگم f/1.9 است که به شما امکان می دهد با وضوح کامل عکس بگیرید. فناوری binning پیکسل 9 در 1 در ترکیب با فناوری ISO دوگانه بومی و 2.1 میکرومتر "سوپر پیکسل" به دستیابی به جزئیات خیره کننده در تصاویر شما در محدوده دینامیکی بالا کمک می کند.

دوربین اصلی در حالی که عکس‌های معمولی می‌گیرد، نتایج چشم‌گیری ارائه می‌دهد، زیرا تصاویری با وضوح ۱۲ مگاپیکسل دریافت می‌کنید که به راحتی در ۴۰۰۰×۳۰۰۰ پیکسل قابل مدیریت هستند.

در این گوشی، قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر برای عکس ها و همچنین فیلم ها وجود ندارد. می توانید ویدیوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه بگیرید. آنها در صفحه نمایش گوشی با وضوح 1080p رنگارنگ و واضح به نظر می رسند. ویژگی تثبیت کننده دیجیتال گوشی عملکرد خوبی دارد.

در شرایط نور کم، دوربین اصلی نتایج مطلوبی را ارائه نمی دهد. اگرچه حالت شب 2.0 می تواند به طور موثر با رقبا رقابت کند. اگر نمی خواهید پول زیاید هزینه کنید این بهترین گوشی دوربین شیائومی است.

Xiaomi Mi 11 Ultra بهترین گوشی شیائومی

Xiaomi Mi 11 Ultra

دوربین های شیائومی Mi 11 Ultra عالی هستند و نتایج شگفت انگیزی را برای به چالش کشیدن رقبای خود ارائه می دهند. دوربین اصلی یک نمایشگر است.

اگرچه این دوربین با 50 مگاپیکسل بالاترین وضوح دوربین نیست، سنسور 1/1.2 اینچی آن بزرگ‌ترین سنسوری است که امروزه در هر تلفنی پیدا می‌کنید. از این رو نور بیشتری را جذب می کند و رنگ های غنی تری ارائه می دهد. نتایج دامنه دینامیکی برتر و عکس‌های بهبود یافته حتی در نور کم است.

در شرایط نور خوب، عکس ها رنگارنگ و روشن با کمترین نویز هستند. عکس‌های کم نور کمی نویزتر به نظر می‌رسند. با این حال، رنگ‌ها با جزئیات زیاد دقیق هستند، که معمولاً نمی‌توانید در حالت شب انتظار آن را داشته باشید.

لنز پریسکوپی 5x با عکس‌های 5x و 10x به خوبی عمل می‌کند و به راحتی با لنزهای اصلی اکثر گوشی‌های دیگر رقابت می‌کند.

در حداکثر زوم دیجیتال، عکس ها کیفیت چشمگیری ندارند. لنز اصلی ویدیوهای 8K با سرعت 24 فریم در ثانیه و فیلم های 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه فیلمبرداری می کند. دوربین سلفی تنها با لرزشگیر الکترونیکی خود را به 1080p در 60 فریم بر ثانیه محدود می کند. اگر در هزینه کردن محدودیتی نداشته باشید این به راحتی بهترین گوشی دوربین شیائومی است.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G بهترین گوشی شیائومی

Xiaomi Mi 11 Lite 5G

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی شیائومی Mi 11 Lite 5G به خوبی با یک دوربین فوق عریض 119 درجه و 8 مگاپیکسلی و یک تله ماکرو 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی تکمیل شده است. این گوشی فاقد قابلیت لرزشگیر اپتیکال است. ویژگی تثبیت‌کننده الکترونیکی داخلی این مدل در ترکیب با سنسور بزرگ به گرفتن تصاویر مناسب 16 مگاپیکسلی کمک می‌کند.

حالت عکاسی هوش مصنوعی فعال می‌تواند تجربه عکاسی عالی را تضمین کند. این گوشی برای عکسبرداری و فیلمبرداری در نور بسیار کم ساخته نشده است زیرا نتایج چندان چشمگیر نیستند. وقتی منبع نور وجود دارد و سوژه‌ای که می‌گیرید در حال حرکت نیست، حالت شب اختصاصی می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت مناسب بگیرد.

شیائومی این گوشی را با نرم افزار دوربین همه کاره و پر ویژگی بارگذاری کرده است. این تلفن دارای چهار حالت عکاسی اولیه است. علاوه بر این، حالت های دیگری که نرم افزار از آن ها پشتیبانی می کند مانند نوردهی طولانی، کلون و vlog که واقعا مفید هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان