تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

۱۰ رندر برتر خودرو‌های کلاسیک آمریکایی

در این مطلب به معرفی و بررسی ۱۰ رندر خودرو‌های کلاسیک آمریکایی خواهیم پرداخت.

۱۰ رندر برتر خودرو‌های کلاسیک آمریکایی

رویداد۲۴ حسین فلاحی: خودروهای کلاسیک برای کسانی که به دنبال چیز جالبی هستند جذابیت مقاومت ناپذیری دارند. طراحی جاودانه، جایگاه نمادین و تاریخ غنی آنها را از خودروهای مدرن متمایز می کند. جای تعجب نیست که برخی از خودروهای کلاسیک امروزه با قیمت های باورنکردنی به فروش می رسند. در حالی که خودروهای کلاسیک از سراسر جهان در دسترس هستند، خودروهای آمریکایی به دلایل واضح در ایالات متحده محبوب ترین هستند. در گذشته، تولیدکنندگان آمریکایی و اروپایی بر بازار ایالات متحده تسلط داشتند.

با این حال، این بدان معنا نیست که خودروهای کلاسیک نمی توانند از فناوری مدرن بهره مند شوند. امروز، ما می توانیم به صورت دیجیتالی یک ماشین را برای اطمینان از امکان سنجی آن ایجاد و آزمایش کنیم. هنرمندان دیجیتال از این فناوری برای خلق طرح های غیرقابل تصور بر روی بوم دیجیتال خود بهره گرفته اند. Restomodها و خودروهای مفهومی اکنون به لطف فناوری مدرن به طور مرتب در یک محیط دیجیتال متولد می شوند.

فقط یک نگاه به این رندرهای این لیست کافی است تا ببینید چقدر می‌توانیم در خودروهای کلاسیک پیشرفت کنیم. این رندرها بهترین قطعات خودرو را بهبود می بخشند و در عین حال برخی از ایرادات را کاهش می دهند و خودروهای نمادین را به خودروهای رویاهای ما تبدیل می کنند.

Ford Gran Torino

Ford Gran Torino

فورد گرن تورینو ممکن است به اندازه موستانگ مورد علاقه نباشد، اما به اندازه یکی از محبوب ترین خودروهای عضلانی آمریکایی فوق العاده است. گرن تورینو در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 در خیابان ها گشت و گذار می کرد و مردم را شگفت زده می کرد، اما امروزه شاهد آن نیستیم.

اما رندر restomod که هنرمند دیجیتال Bimble Designs ایجاد کرده است، پتانسیل تغییر آن را دارد. این هنرمند، ماشین عضلانی کلاسیک را گرفت، ویژگی های بیشتری به آن اضافه کرد، چرخ‌های جدیدی به آن داد و آن را به یک ماشین عضلانی قدرتمند تبدیل کرد که به معنای واقعی دیدنی است.

Pontiac Firebird Trans Am

Pontiac Firebird Trans Am

Pontiac Firebird Trans Am به خودی خود یک خودروی بسیار معروف و نمادین است. اگر چیزهای بیشتری می‌خواهید، به این رندر عالی از هنرمند دیجیتال، Rostislav Prokop نگاه کنید. امروزه محبوب‌تر هم می‌شود و مردم این نسل دست و پا می زنند تا دستشان را روی یکی از این‌ها بگذارند. همه جذابیت های قدیمی با بهترین های پیشرفت تکنولوژی ترکیب شده است؟

Oldsmobile 442

۱۰ رندر برتر خودرو‌های کلاسیک آمریکایی

 جنرال موتورز با تولید خودروهایی مانند Rocket 88، Starfire ، Hurts/Olds و شاید مهمتر از همه 442، جهان را به مکانی شادتر تبدیل کرد. Rostislav Prokop هنرمند دیجیتال بار دیگر با این رندر عالی از ریستوم 442 سفارشی می درخشد.

شما می توانید اعتبار زیادی را به خودروهای جدید برای نابودی Oldsmobile بدهید، اما این 442 این پتانسیل را دارد که با ظاهر بی عیب، جذابیت و قدرت به زندگی بازگردانده شود.

Ford Thunderbird
Ford Thunderbird

یک ماشین کلاسیک عالی دیگر، یک رندر بازسازی خیره کننده دیگر توسط هنرمند دیجیتال Rostislav Prokop. این بار فورد تاندربرد است که با نام T-Bird نیز شناخته می شود. یک خودروی لوکس نمادین که در دهه های 60 و 70 فعالیت می کرد. همانطور که جنبه لوکس T-Bird خیره کننده است، روستیسلاو مسیر دیگری را طی کرد و آن را به یک هیولای پیست تبدیل کرد.

1966Oldsmobile Toronado
1966Oldsmobile Toronado

 این رندر بازسازی شده از یک Oldsmobile Toronado در سال 66 ما را به هیجان می آورد. تورنادو به دلیل پیشرانه چرخ‌های جلو غیرمتعارف (در آن زمان) همراه با موتور سنگین، یک خودروی عضلانی دست‌کم‌گرفته و مقرون به صرفه است. اما ما شک داریم که کسی با این restomod که در بالا می بینیم مخالفت کند، همه کادرهای درست را تیک می زند. اینطور نیست؟

Ford Falcon XB GT 
Ford Falcon XB GT

فورد فالکون برای استرالیا همان چیزی است که پونتیاک GTO برای آمریکاست و از بین تمامی مدل‌های دو خودروی عضلانی، فالکون XB GT در این مورد معادل GTO Judge 69 است. بنابراین منطقی است که چرا هنرمند دیجیتال Timothy Adry Emmanuel این مدل خاص را برای این رندر اختصاصی HotCars انتخاب کرد.

در این رندر، restomod طراحی اصلی Falcon XB GT را حفظ کرده است، اما آن را با ارتقاهای مدرن مانند اسپلیتر جلو، گلگیرهای عریض و رینگ‌های آلیاژی سفارشی بهبود می‌بخشد. می توان گفت که این می تواند نه تنها در Land Down Under، بلکه در کل جهان به یک خودروی نمادین تبدیل شود.

1966Pontiac GTO Judge 1969 Pontiac GTO Judge

وقتی صحبت از Pontiac GTO شد، نمی‌توانیم لیستی از رندرهای حماسی ماشین‌های کلاسیک آمریکایی بدون Judge داشته باشیم. GTO Judge از یک طراحی بدون زمان برخوردار است.

اما رندرکننده ما در اینجا تغییرات جزئی اما قابل توجهی در آن ایجاد کرد. GTO Judge همان کوپه عضلانی فوق‌العاده‌ای است که هست و ما به هیچ وجه آن را نخواهیم داشت.

Cadillac Eldorado

Cadillac Eldorado

اگر بخواهید حدس بزنید بتمن بخواهد به یک سفر جاده ای تابستانی خوب برود، وسیله نقلیه انتخابی او چیست؟ ما چیزی از منبع نداریم، اما صادقانه بگوییم که نظر می رسد که این کار را با یک کادیلاک الدورادو انجام دهد. دقیقاً شبیه شوالیه تاریکی! هنرمند دیجیتال روستیسلاو پروکوپ از فرصت استفاده می کند تا چیزی شبیه به آن را به نمایش بگذارد.

الدورادو در این رندر دارای سپرهای سفارشی جلو و عقب با چراغ های LED، رنگ تمام مشکی با چرخ ها و یک فضای داخلی مدرن سفارشی است.

Pontiac Firebird
Pontiac Firebird

پونتیاک فایربرد بدون شک یک ماشین عضلانی محبوب است که هنوز هم نام آن در بین چرخ دنده ها مطرح می شود. جدای از حرفه هالیوودی، Firebird یک ماشین عضلانی توانا است که می تواند در بین برخی از بهترین هایی که این دسته ارائه می دهد، جا بگیرد.

 هنرمند پشت رندر، روستیسلاو پروکوپ، هیچ چیزی را جا نگذاشته است و مطمئن شده که سریع به نظر می‌رسد، مخصوصاً وقتی صحبت از مسابقات درگ می‌شود. فایر بردی را با هلکت یا موتور 6.2 لیتری V8 C8 کوروت در زیر آن تصور کنید.

Plymouth Superbird

Plymouth Superbird

پلیموث سوپربرد در حال حاضر یک ماشین عضلانی قدرتمند است. طراحی آیرودینامیکی آن باعث شده تا این خودرو امروزه بسیار نمادین و محبوب باشد. اما روستیسلاو پروکوپ رندری ساخت که حتی با استانداردهای امروزی آن را به یک ماشین مسابقه ای قدرتمند تبدیل می کرد.

کاپوت، گلگیرهای هواکش، اسپلیتر جلو و چرخ‌های سبک تنها برخی از ارتقاءهایی هستند که Superbird در این رندر انحصاری HotCars دریافت می‌کند تا آن را در سرعت‌های بالا سریع و پایدار کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان