تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲

مهارت والیبالی این سگ همه را انگشت به دهان گذاشت!+ فیلم

کلیپ والیبال بازی کردن یک سگ و مهارت این حیوان در بازی و پاسوری، بازدید بسیار زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

سگ والیبالیست

رویداد۲۴ حسین فلاحی: آیا روز کاری خسته‌کننده‌ای داشتید؟  آیا بی‌هدف در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخید و امیدوارید چیزی پیدا کنید که روحیه‌تان را بالا ببرد یا کمی بخندید؟ این ویدیو را برای شما داریم! ویدئوی چند ورزشکار والیبالست و یک سگ را نشان می‌دهد که با یک توپ اوقات خوشی دارند. این کلیپ پس از انتشار در X (توئیتر سابق)  مورد توجه کاربران قرار گرفته است. 

این ویدیوی داغ سگی را در حال بازی والیبال در کنار همدم انسانی خود نشان می دهد. چیزی که واقعاً قابل توجه است و بینندگان بسیاری را مجذوب خود کرده است، توانایی چشمگیر سگ در نگه داشتن توپ در هوا هنگامی که به او پاس داده می شود است. در این ویدئو در چندین صحنه این سگ به هوا می پرد و با ضربه زدن با سر خود نه تنها سعی می کند توپ را در هوا نگه دارد بلکه به خوبی به هم تیمی انسانی خود پاس می دهد. آیا این واقعاً شگفت انگیز نیست؟

یک کاربر این کلیپ را با این عنوان به اشتراک گذاشت: «این ویدیو روزم را ساخت!  تماشایش زیباست. حیوانات واقعا موجودات باورنکردنی هستند.»

این کلیپ از زمان اشتراک‌گذاری بیش از 1.55 هزار بازدید جمع‌آوری کرده و بیش از 700 لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از آنها مهارت والیبالی این سگ را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « واقعا لذت بردم. عجب سگ باهوشی.» کاربر دیگر نوشت:« حیوانات بخصوص سگ ها واقعا باهوش و دوست داشتنی هستند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی
نظرات شما
پیشخوان