تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

وقتی گوزن فراموش می کند کیست و یک پرنده را قورت می‌دهد! +فیلم

ویدئویی از حرکت عجیب یک گوزن در خوردن یک پرنده مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: گوزن‌ها پستاندارانی سُم‌دار هستند که به خاطر چشم‌های ملایم، شاخ‌های متمایز و چابکی چشمگیرشان شناخته می‌شوند. گوزن‌ها که در سرتاسر جهان، از مناظر سرد قطب شمال گرفته تا علفزارهای گرم آفریقا، یافت می‌شوند، به اندازه زیستگاه‌هایی که در آن زندگی می‌کنند، متنوع هستند.

این خانواده شامل گونه های مختلفی مانند گوزن قرمز با شکوه، گوزن کوچک و گوزن دم سفید همنام است که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. گوزن ها چه در جنگل و چه در علفزار بچرخند، روح وحشی دنیای طبیعی را تجسم می بخشد و نقشی حیاتی در حفظ تعادل اکوسیستم هایشان ایفا می کند. گوزن نری که در این ویدیو دیده می‌شود، احتمالاً یک گوزن دم سفید است، اگرچه او نسبت به هنجارهای گونه‌اش رفتاری نسبتاً غیرمعمول دارد!

چرا آهو باید گوشت بخورد؟

به عنوان گیاهخوار، گوزن‌ها معمولاً به دلیل عادات چرای خود و رژیم غذایی از گیاهان شناخته می‌شوند. با این حال، مشاهده شده است که برخی از گوزن‌ها از اشیاء عجیب و غریب، از جمله تنقلات گوشت‌خوار مانند پرندگان، صرف نظر از اینکه گوزن هستند، استفاده می‌کنند. در حالی که گوزن ها به دندان ها یا سیستم گوارشی مناسب برای مصرف طعمه حیوانات مجهز نیستند، اگر از کمبود تغذیه‌ای یا سایر نگرانی های غذایی رنج می‌برند، ممکن است سعی کنند گوشت بخورند. اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، حیوانات به روش‌های اغلب غیر متعارف سازگار می‌شوند تا بقای خود را تضمین کنند، بسیار شبیه به کلیپ زیر.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
نیکی
|
United States of America
|
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
0
8
بیچاره پدرومادرش خیلی تلاش کردن منصرف کنن اما نشد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان