تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۲

نجات مشتری در حال خفه شدن توسط سرآشپز +فیلم

ویدئویی از نجات یک مرد مسن در حال خفه شدن در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: این ویدیو فقط سه روز پیش آپلود شده و از زمان انتشار آن، نزدیک به 1.7 میلیون بازدید داشته است و تعداد بازدیدها همچنان در حال افزایش است. نوجوانی که در یک رستوران کار می کند، پس از انتشار ویدئویی از نجات یک مرد مسن در اینترنت، مورد تحسین و تمجید کاربران قرار گرفت.

این ویدیو نشان می دهد که پسر به طور موثر از مانور هایملیخ برای نجات جان مرد مسنی که در حال خفه شدن از غذای خود بود استفاده می کند. این ویدئو توسط صفحه «جنبش خبر خوب» در اینستاگرام منتشر شده است که در زیر آن نوشته شده است: "دوربین امنیتی لحظه ای را ضبط می کند که یک مرد سالخورده هنگام غذا خوردن در رستوران شروع به خفگی می کند. این مرد توسط یک آشپز 16 ساله نجات یافت. دانشجویی که دوره کارآموزی خود را در مغازه انجام می داد.»

در توضیح بیشتر توضیح داده شده است: «دانشجو به سرعت به سمت مشتری رفت و ابتدا به پشت او زد. اما متوجه شد مداخله کافی نیست، مانور Heimlich را که اخیراً از رسانه های اجتماعی آموخته بود، اعمال کرد.»

گفتنی است؛ مانور Heimlich یک روش اضطراری است که برای کمک به فردی که در حال خفگی است با اعمال فشار ناگهانی به شکم برای خارج کردن انسداد از راه هوایی استفاده می‌شود. این یک تکنیک بالقوه نجات دهنده است، زمانی که فردی به دلیل مسدود شدن مسیر هوا ناشی از غذا یا جسم دیگر قادر به تنفس نباشد. در ادامه ویدئوی مربوط به ویدئوی آموزش مانور هایملیخ را مشاهده کنید:






خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی
نظرات شما
پیشخوان