تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۰۷ مهر ۱۴۰۲

بازیکن پرسپولیس وارد بازار املاک کانادا شد

آدام همتی نوه سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون که زمانی در فینال آسیا پیراهن پرسپولیس را به تن کرد، حالا در کانادا کار املاک می‌کند.

آدام همتی

رویداد۲۴ آدام همتی بازیکن جوانی که در فصل ۹۶ به دلیل جذابیت هایی متعدد که داشت سر زبان ها افتاده بود و همه منتظر ظهور یک ستاره جوان در پرسپولیس و فوتبال ایران بودند.

همتی بازیکن دو رگه ایرانی-کانادایی بود که به واسطه نام پدربزرگ خود سعید راد بازیگر سینما و تلوزیون خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و عملکرد او زیر ذره‌بین رفت. او اولین بازی خود را در ۱۰ آذر ۱۳۹۶ برای پرسپولیس انجام داد، در روزی که سرخها ۴-۰ ذوب آهن را شکست داده بودند، به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد. آدام مجموعا ۱۲ بازی برای پرسپولیس انجام داد و ثمره آن یک گل در دیدار مقابل سپیدرود بود، او ۱ مهر ۱۳۹۷ اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

تک گل همتی اما گل به یادماندنی بود، در روزی که سرخ‌ها هرچه زدند به در بسته خورد، آدام همتی در دقیقه ۸۱ جانشین امید عالیشاه شد و دقیقه ۹۰ بازی با سوپرشوتی که به سمت دروازه سپیدرود شلیک کرد تک گل سه امتیازی سرخ‌ها را به ثمر رساند تا از او به عنوان ستاره آینده پرسپولیس نام ببرند.

اما عمر فوتبالی همتی طولانی نبود و این گل آخرین گل او در لیگ ایران بود، او پس از جدایی از پرسپولیس و به نفت مسجد سلیمان پیوست و در آنجا هم توفیقی نداشت و به باشگاه سومقابیت آذربایجان پیوست، او در این باشگاه هم موفق نبود و خیلی زود از فوتبال فاصله گرفت.

آدام همتی که در سن ۲۳ سالگی پیراهن پرسپولیس را در فینال آسیا به تن کرد حالا با گذشت ۵ سال و در سن ۲۸ سالگی در کشور کانادا مشاور املاک تاسیس کرده و در این حوزه مشغول به کار است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آدام همتی ، سعید راد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان