تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

نقد متفاوت درباره رفتار ناشایست منادی سفیدان؛ معلمان نباید شکایت خود را نزد چنین فردی می‌بردند

روزنامه اطلاعات نوشت: با دیدن صحنه‌ی معلمانِ ایستاده و باشور و اصرار درددل‌کننده با رییسِ کمیسیون آموزش مجلس، نشسته بر صندلیِ گردان و خورنده‌ی تنقّلات، با عرض معذرت شاکی شدم از آن معلمان؛ وگرنه نوع حرکات و سکنات آن نماینده چندان شگفت‌زده‌ام نکرد.

نقد متفاوت درباره رفتار ناشایست منادی سفیدان؛ معلمان نباید شکایت خود را نزد چنین فردی می‌بردند

رویداد۲۴ روزنامه اطلاعات خطاب به معلمانی که به دیدار منادی سفیدان رفته بودند نوشته چرا درخواست خود را نزد چنین افرادی می‌برند.

به گزارش اطلاعات، با دیدن صحنه‌ی معلمانِ ایستاده و باشور و اصرار درددل‌کننده با رییسِ کمیسیون آموزش مجلس، نشسته بر صندلیِ گردان و خورنده‌ی تنقّلات، با عرض معذرت شاکی شدم از آن معلمان؛ وگرنه نوع حرکات و سکنات آن نماینده چندان شگفت‌زده‌ام نکرد؛ چرا که قاعده‌ی بسیاری از این حضرات، همین برخوردهای ارباب‌رعیّتی است؛ چرا منِ معلم هنوز این آزموده را صدباره می‌آزمایم!؟

این روزنامه افزوده است: سخنم این‌ نیست، که چرا او چنین‌کرد، بلکه شکوه‌ام آن است که چرا آن‌ معلمان چنان کردند!؟ آن معلمان عزیز نمی‌دانستند، همان امام علی علیه‌السلام، توصیه‌اش به حاجت‌داران این است: عَلَیْکُمْ فِی طَلَبِ اَلْحَوَائِجِ بِشِرَافِ اَلنُّفُوسِ ذَوِی اَلْأُصُولِ اَلطَّیِّبَةِ فَإِنَّهَا عِنْدَهُمْ أَقْضَی وَ هِیَ لَدَیْکُمْ أَزْکَی. نیازهای خویش را نزد بزرگواران و والاتباران ببرید، زیرا نیازهای شما نزد ایشان رواشدنی‌تر و آن‌ها نزد شما پاکیزه‌ترند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
5
وقتی پدرمادر بالاسرت نباشه بهتراز این نمیشی
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
7
واقعا انسان با مشاهده همچین نمایندگانی کاملا یقین پیدا میکنه این افراد انتخاب مردم نبودن. واقعا چرا باید مردم همچین فردی را انتخاب کنن. به مردم حق بدید به انتخابات شک کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
6
آخه موضوع اینه که بزرگواران ووالا تباران همه از رده خارج شدند فقط همینا موندن برا همچین وضعیتی امام علی پیش بینی نکرده بود
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان