تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی سریال کمدی ایرانی داوینچیز

سریال "داوینچیز" یکی از جدیدترین آثار تلویزیونی است که قرار است به زودی توسط شبکه پخش‌کننده نماوا پخش شود.

سریال کمدی داوینچیز

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: افشین هاشمی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، بازیگر و نوازنده ایرانی، در سال ۱۳۵۴ متولد شد. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم "خیلی دور، خیلی نزدیک" به عنوان یک بازیگر وارد صحنه شد. او یکی از بازیگران خوب ایرانی است، اما به دلیل تعداد کم فیلم‌هایی که در آن‌ها نقش آفرینی کرده، به عنوان یک بازیگر کم‌کار شناخته می‌شود. آقای هاشمی تا کنون فیلم‌های موفقی مانند "خداحافظ دختر شیرازی" و "خسته نباشید! " را ساخته است و در حال حاضر شاهد اولین فعالیت کارگردانی وی در شبکه نمایش خانگی هستیم.

سریال "داوینچیز" به کارگردانی و نویسندگی افشین هاشمی ساخته شده است. همچنین آریان گلصورت و پویا نبی در نگارش فیلمنامه این سریال به او کمک کردند و قصه اصلی سریال را گلصورت نوشت. "داوینچیز" محصول سال ۱۴۰۲ است که مهدی منیری کارگردانی آن را برعهده دارد و به زودی از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

زمان پخش سریال داوینچیز

معرفی سریال کمدی ایرانی داوینچیز

سریال "داوینچیز" یک ترکیبی از ژانر‌های کمدی، ماجراجویی، درام و خانوادگی است. این سریال قرار است از تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ بر روی پلتفرم نماوا قرار بگیرد و جزئیات پخش آن در آینده اعلام خواهد شد. تعداد دقیق قسمت‌های سریال "داوینچیز" هنوز به طور کامل مشخص نشده است، اما احتمالاً بین ۱۵ تا ۲۰ قسمت خواهد بود.

خلاصه داستان سریال داوینچیز

داستان سریال "داوینچیز" حول محور زن و شوهری به نام‌های پرویز و ملیحه است که به عنوان کارمندانی در یک موزه کوچک در تهران مشغول به کار هستند. یک شب، آن‌ها به طور اتفاقی تابلویی از داوینچی، نقاش و مخترع معروف، پیدا می‌کنند. این پیداکردن تابلو زندگی آن‌ها را به یک دوراهی سخت و مهم می‌برد، زیرا هر یک از راه‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، تبعات و پیامد‌های فراوانی دارد. آن‌ها باید تصمیم‌های مهمی را بگیرند و با تحولاتی که در پیش رویشان قرار می‌گیرد، روبرو شوند.

بازیگران سریال داوینچیز

معرفی سریال کمدی ایرانی داوینچیز

بازیگران سریال "داوینچیز" توانمندی قابل توجهی دارند و در گذشته در آثار طنز مختلفی نقش آفرینی کرده‌اند. در ادامه، بیوگرافی بازیگران اصلی و معرفی سایر بازیگران را برایتان توضیح می‌دهم:

سیما تیرانداز

معرفی سریال کمدی ایرانی داوینچیز

سیما تیرانداز بازیگر ایرانی است که در تاریخ ۹ شهریور ۱۳۴۸ متولد شد. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۶۶ با سری دوم سریال "آئینه" آغاز کرد و در سال ۱۳۶۸ با فیلم "هامون" وارد دنیای سینما شد. سیما تیرانداز به مدت طولانی در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت داشت و در سال ۱۳۸۶ با بازی در سریال "حلقه سبز" به شهرت رسید. سپس نقش منفی "انیس" را در سریال "ستایش" ایفا کرد و همچنین از سال ۱۳۹۲ با سریال "دودکش" استعداد خود را در ژانر طنز نشان داد. اما نقش برجسته‌تر او در این ژانر، نقش "مینا" در سریال محبوب "هیولا" بود.

سیما تیرانداز در طول فعالیت خود در صنعت سینما و تلویزیون، در آثار متنوعی نقش‌آفرینی کرده است. برخی از این آثار شامل فیلم‌های "بانو"، "پاداش سکوت"، "ماجان"، "پشت دیوار سکوت"، "سلفی با دموکراسی" و سریال‌های "آژانس دوستی"، "رانت‌خوار کوچک"، "پادری"، "از یاد‌ها رفته" و "دراکولا" می‌شوند.

مونا فرجاد

معرفی سریال کمدی ایرانی داوینچیز

مونا فرجاد هنرپیشه ایرانی است که در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ متولد شد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۴ به واسطه پدرش، جلیل فرجاد، آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ با مجموعه تلویزیونی "مزرعه آفتاب" وارد دنیای بازیگری شد. با نقش "کتی" در سریال مشهور "ساختمان پزشکان" شهرت زیادی کسب کرد و به عنوان یک بازیگر برجسته شناخته می‌شود. او در طول فعالیت خود در صنعت سینما و تلویزیون، در آثار متنوعی نقش‌آفرینی کرده است.

بعضی از آثار معروف مونا فرجاد شامل سریال‌های "تقدیر"، "خاتون"، "آرام می‌گیریم"، "شبکه مخفی زنان" و فیلم‌های "عاشق"، "چهار انگشت"، "خداحافظ دختر شیرازی" و "چپ راست" می‌باشند.

رضا بهبودی

معرفی سریال کمدی ایرانی داوینچیز

رضا بهبودی بازیگر ایرانی است که در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۵۰ متولد شد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۶ و در حوزه تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ با فیلم‌هایی مانند "اشکان"، "انگشتر متبرک" و چند داستان دیگر وارد عرصه تلویزیون شد. ورود او به تلویزیون با سریال "آخرین گناه" در سال ۱۳۸۴ صورت گرفت. رضا بهبودی به عنوان یک بازیگر برجسته شناخته می‌شود و از آثار مهم او می‌توان به سریال‌های "روزگار قریب"، "جلال‌الدین"، "ملکه گدایان"، "خاتون"، "شبکه مخفی زنان"، "عقرب عاشق"، "سیاه چاله" و فیلم‌های "عصبانی نیستم"، "لانتوری"، "مادر قلب اتمی"، "اکسیدان"، "آخرین تولد" و "بخارست" اشاره کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
1
آثار طنز مجوز نمی گیرند. به این ژانر پرطرفدار در عامه مردم و حکومت، هزل و هجو می گویند.
نظرات شما
پیشخوان