تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۹ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

تویوتا هایلوکس چمپ هم‌قیمت با نیسان آبی

به تازگی، تویوتا وانتی را معرفی کرده است که با پیکاپ‌های روز دنیا متفاوت است و به جای آپشن‌های متعدد، تمرکز خود را بر کاربردی بودن آن قرار داده است؛ هایلوکس چمپ (Champ)، وانتی که تقریباً هم قیمت با نیسان آبی است.

تویوتا هایلوکس چمپ

رویداد۲۴ اخیراً، تویوتا یک پیکاپ جذاب و با قیمت ارزان معرفی کرده است که در حال حاضر در تایلند عرضه می‌شود و با نام هایلوکس چمپ شناخته می‌شود. در واقع، این خودرو نسخه تولیدی از مفهوم IMV ۰ است که در نمایشگاه خودروی ژاپن ۲۰۲۳ به نمایش گذاشته شد.

قیمت آن از ۴۵۹۰۰۰ بات شروع می‌شود که با توجه به نرخ ارز فعلی، معادل ۱۳۰۷۰ دلار یا ۱۱۹۳۰ یورو می‌شود. حتی گران‌ترین پیکربندی آن تنها ۵۷۷۰۰۰ بات (یا معادل ۱۶۴۳۰ دلار یا ۱۵۰۰۰ یورو) قیمت دارد. این قیمت‌ها نسبت به بسیاری از خودرو‌های موجود در بازار بسیار پایین‌تر است و حتی می‌توان قیمت این خودرو را با قیمت نیسان آبی در بازار مقایسه کرد.

تویوتا هایلوکس چمپ هم‌قیمت با نیسان آبی

گزینه‌های رنگ برای این خودرو محدود به سفید، نقره‌ای و خاکستری است، اما هنوز می‌توانید بین چندین مدل بدنه انتخاب کنید. این وسیله نقلیه کاربردی را می‌توان به عنوان یک RV، یک کامیون مواد غذایی، یک ون پزشکی (با یخچال) یا یک خودروی کمپینگ با چادر روی سقف تبدیل کرد.


بیشتر بخوانید: هیوندای Stargazer X مینی ون آفرودی


بسته به نیاز‌های شما، هزینه‌های این تبدیل‌ها از ۸۰۰۰۰ بات (حدود ۲۳۰۰ دلار) برای ون تا ۲۰۰۰۰۰۰ بات (حدود ۵۷۰۰۰ دلار) برای RV متفاوت خواهد بود.

تویوتا تایلند پیکاپ هایلوکس چمپ را در هشت سطح مختلف عرضه خواهد کرد، که شامل فاصله بین دو محور کوتاه و بلند و یک نوع بدون اتاق بار می‌شود. این خودرو با موتور‌های مختلفی ارائه می‌شود، از جمله موتور‌های بنزینی با ظرفیت ۲.۰ و ۲.۷ لیتر و موتور دیزلی با ظرفیت ۲.۴ لیتر. قدرت تولید شده توسط این موتور‌ها از طریق گیربکس پنج سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

تویوتا هایلوکس چمپ هم‌قیمت با نیسان آبی

مدل شاسی بلند با تخت و موتور دیزلی از هایلوکس چمپ، وزنی حدود ۲۷۹۰ کیلوگرم دارد. این کامیون دارای طول ۵۳۰۰ میلی‌متر، عرض ۱۷۸۵ میلی‌متر و ارتفاع ۱۷۳۵ میلی‌متر است. فاصله بین دو محور آن نیز حدود ۳۰۸۵ میلی‌متر است. با موتور دیزلی، هایلوکس چمپ دو سرنشینه، ظرفیت حمل بار حداکثر ۱۰۰۰ کیلوگرم را دارد. این کامیون به صورت محلی در کارخانه سامرونگ تولید می‌شود و تویوتا اعلام کرده است که بیش از ۱۰۰ لوازم جانبی سازگار با آن وجود دارد.

در ادامه گالری تصاویر تویوتا هایلوکس چمپ را ببینید

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار خودرو ، تویوتا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
4
آخوند شهر گفت بیاین بریم دعا کنیم بارون بیاد گفتیم دعای ما برآورده نمیشه. گفت چرا نشه؟ گفتیم چون اگه برآورده میشد تو الان مرده بودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
?????????????????????????????????????????????????????????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
1
اگه دعای ما مستحاب می شد حالا آدم ابله ،مفتخور، بیخواصیت ، زورگو، ودریک کلمه لات و لمپن نداشتیم! حاکمان ما همه از همین طایفه هستن
شاپور ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
0
1
همینو اگه بیار ین ایران حروم خورها میدنش پنج میلیارد . خدا یجای نقره داغتون کنه که فکرشم نکنید
نظرات شما
پیشخوان