تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۶ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیسی پیش از سفر به مسکو: مهم‌ترین محور سفر به روسیه مردم غزه و کمک‌رسانی به فلسطینیان است

رئیسی پیش از سفر به مسکو گفت: یکی از محور‌های مهم مذاکره در این سفر، مسئله فلسطین و تلاش برای قطع بمباران منطقه غزه، رفع محاصره و کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین است.

سفر رئیسی به مسکو

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: سید ابراهیم رئیسی پیش از سفر به روسیه گفت: اراده دو کشور برای تکمیل کریدور شمال به جنوب یکی از محور‌های مذاکره برای انجام این کار مشترک در این سفر خواهد بود.

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود، تصریح کرد: مسئله بسیار مهم دیگری که امروز موجب نگرانی همه منطقه، امت اسلامی و اگر دقیق‌تر بخواهم بگویم همه انسان‌های آزاده جهان شده است، آنچه است که در غزه می‌گذرد. یکی از محور‌های مهم مذاکره در این سفر، مسئله فلسطین و تلاش برای قطع بمباران منطقه غزه، رفع محاصره و کمک رسانی به مردم مظلوم فلسطین است. 


بیشتر بخوانید: غلامرضا مصباحی مقدم روی دولت رئیسی را سفید کرد؛ ریشه تورم به قبل از انقلاب باز می‌گردد!


رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: محوری‌ترین مسئله رسیدن مردم فلسطین به حقوق اصلی خود است. یکی از مسائلی مهمی که در این سفر دنبال می‌کنیم مسئله فلسطین و غزه خواهد بود.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
3
با ریل!! می ری!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
5
شعر و ضرب المثلى است که مى گه آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم، یار در خانه و ...... شما همين جا اين قضايا را با بالادستى ها حل کنيد برا چى رفتين سراغ پوتين که خودش يه طرف جنگ و مصيبته برا کشورهاى ديگه
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان