تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

توئیت پسر مورینیو که به مذاق کریس خوش نخواهد آمد

اگرچه ژوزه مورینیو چند سال پیش هدایت رئال‌مادرید را در دست گرفت اما جالب است که سابقه همکاری او با باشگاه بارسلونا و مدت‌ها زندگی در این شهر، تأثیرش را روی فرزندانش گذاشته است.
رویداد۲۴-روزنامه خبر ورزشی نوشت: اگرچه ژوزه مورینیو چند سال پیش هدایت رئال‌مادرید را در دست گرفت اما جالب است که سابقه همکاری او با باشگاه بارسلونا و مدت‌ها زندگی در این شهر، تأثیرش را روی فرزندانش گذاشته است.

پسر آقای خاص که سال‌های کودکی‌‌اش را در بارسلونا سپری کرده، از همان زمان هوادار سرسخت بارساست و در نتیجه طبیعی است که یکی از طرفداران لیونل مسی نیز باشد. حالا پسر مورینیو، سرمربی سابق رئال‌مادرید و سرمربی فعلی منچستریونایتد، با توئیت‌هایی که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، جنجال زیادی به‌پا کرده است.

دقایقی بعد از اتمام دیدار دو تیم اوساسونا- بارسلونا که با برد قاطعانه ۳ بر صفر بارسا به پایان رسید، پسر آقای خاص، یکی از توئیت‌های مرتبط با این بازی را در صفحه توئیترش بازنشر کرد.

این درحالی بود که مسی نقش پررنگ و تأثیرگذاری در برد تیمش داشت. ستاره آرژانتینی ۲ گل از ۳ گل تیمش را به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. این نکته از چشمان پسر مورینیو که یکی از هواداران سرسخت بارساست نیز دور نماند. به همین خاطر هم ژوزه جونیور آمار و توئیت منتشره توسط صفحه messi10stats@ که حاوی اطلاعات زیر بود را در صفحه توئیترش بازنشر داد:
بیشترین گل‌ها در سال ۲۰۱۶: مسی
بیشترین پاس گل‌ها در سال ۲۰۱۶: مسی
بیشترین گل‌ها در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶: مسی
بیشترین گل‌ها در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶: مسی
بیشترین گل‌ها در لالیگا ۲۰۱۷-۲۰۱۶: مسی
این یکی از آن پیغام‌هایی بود که پسر مورینیو در شبکه اجتماعی توئیتر، ریتوئیت کرد و مطمئناً به مذاق کریس رونالدو و هواداران تیم مادریدی خوش نخواهد آمد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
لایک ایول
توپ طلا هم سیاسی شده والا
نظرات شما
پیشخوان