تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۲

ستایشی: بیمارستان گاندی جزو بیمارستان‌های ناایمن معرفی شده به دادستانی نبود

بنا به گفته سخنگوی قوه قضایی هزار واحد پرخطر در تهران شناسایی شد و این در حالی است که بیمارستان گاندی به ما معرفی نشده بود.

بیمارستان گاندی

رویداد۲۴ شرق نوشت: ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در خصوص حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی گفت: در این حادثه آتش‌نشانان جلوه گری کردند و دو ایستگاه مشغول مهار آتش بودند و ساعت ۶ صبح مرخص شدند.

وی بیان کرد: همچنین در این حادثه تردد وسایل نقلیه در مجاورت بیمارستان محدود شد. روز جمعه کارشناسان ذی ربط در محل حاضر شدند و تا شنبه این بررسی‌ها ادامه داشت تا علت حادثه مشخص شود.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اقدامات مرجع قضائی در این حادثه بیان کرد: در زمان وقوع این حادثه دادستان تهران، معاون خود و بازپرس ویژه را به محل اعزام کرد و پرونده ویژه قضائی تشکیل شده، پس از اخذ نظر کارشناسی اطلاع رسانی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.


بیشتر بخوانید: اعتراض مجری تلویزیون به درخواست کمک رئیس بیمارستان گاندی از دولت


ستایشی گفت: هزار واحد پرخطر در تهران توسط سازمان آتش‌نشانی شناسایی شده است و نسبت به یکایک این واحد‌ها معاون دادستان جلسه گذشته و در رابطه ایمن سازی تذکر داده است.

وی افزود: بیمارستان گاندی جز بیمارستان‌های ناایمن معرفی شده به دادستانی نبوده است. به گفته سخنگوی آتش نشانی تهران بالغ بر چندین مرتبه اخطاریه لازم برای ایمن سازی بیمارستان گاندی داده شده بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان