تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ائتلافی که از هم پاشید؛ غلامرضا رفت و رائفی‌پور ماند و حوضش!

در فاصله چند هفته باقیمانده تا انتخابات مجلس دوازدهم، خبر‌ها از گوشه و کنار اردوگاه‌های سیاسی حکایت از آن دارد که برخی ائتلاف‌های انتخاباتی جدید در راه است و البته برخی ائتلاف‌های انتخاباتی هم زودهنگام درحال از هم پاشیدن است.

ائتلاف غلامرضا و رائفی‌پور

رویداد۲۴ خبر‌ها حکایت از آن دارد که ائتلاف رائفی پور و غلامرضا به سرعت از هم پاشیده است و غلامرضا مسیرش را جدا کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، در فاصله چند هفته باقیمانده تا انتخابات مجلس دوازدهم، خبر‌ها از گوشه و کنار اردوگاه‌های سیاسی حکایت از آن دارد که برخی ائتلاف‌های انتخاباتی جدید در راه است و البته برخی ائتلاف‌های انتخاباتی هم زودهنگام درحال از هم پاشیدن است

آنچنان که روز گذشته خبری در فضای رسانه‌ای و مجازی دست به دست شد که حول دو اسم می‌چرخید؛ «رائفی پور» «غلامرضا» این دو چهره که چندی پیش با انتشار عکسی مشترک خبر از ائتلاف انتخاباتی خود داده بودند گویا به سرعت به اختلاف خورده اند و ائتلاف بهم خورده است. ائتلافی که هدفگذاریش بر حمله و انتقادات تند به قالیباف و حذف او از مجلس آینده متمرکز شده بود.


بیشتر بخوانید: سرلیست‌های اصولگرایان؛ تا روز انتخابات به تفاهم می‌رسند؟


برهمین اساس درحالی که رائفی پور چند روز پیش رسما از انتشار لیست در انتخابات پیش رو خبر داده بود، محمدرضا غلامرضا معاون سابق وزارت کشور اعلام کرده که فهرستی در انتخابات منتشر نمی‌کند.

برخی گمانه زنی می‌کنند که کنار رفتن غلامرضا از این ائتلاف بخاطر جنجال‌های اخیر رائفی پور بر سر رشوه گرفتن نمایندگان و ماجرای ۱۴۰ سکه است که در نهایت او حاضر نشد شفاف سازی کرده و اسامی آن نمایندگان را اعلام کند. از سوی دیگر در نظرسنجی‌ها نیز شانس رائفی پور و حامیانش پایین برآورد شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
4
به شغالان جدید میدان نمیدن انگار
تجربه کمی تو ماستمالی و دروغگویی دارن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان