تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

مجلس جای عقلا است نه چناران/ راه تغییر از صندوق رای می‌گذرد

منصور حقیقت پور نماینده پیشین مجلس با اشاره به اهمیت رای دادن و مشارکت میگوید:‌ باید رای دهیم تا تغییر ایجاد شود و اگر خواهان تغییر وضع موجود هستیم چاره کار قهر با صندوق نیست.

مجلس جای عقلا است نه چناران/ راه تغییر از صندوق رای می

 

 رویداد۲۴ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سراسر کشور از صبح امروز در حال برگزاری است. در این بین اما برخی از مردم همچنان به دلایل متعددی همچون نارضایتی از وضع موجود،‌برای رای دادن مردد هستند. منصور حقیقت پور نماینده سابق مجلس و کاندیدای فعلی مجلس،‌در گفتگو با رویداد۲۴ میگوید:  باید رای دهیم تا به جای چناران عقلا وارد مجلس شوند و اگر خواهان تغییر هستیم،‌چاره کار قهر با صندوق رای نیست. 

بخش‌های مهمی از این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

*مردم انتقاداتی دارند که عمدتا درست است و تمایل دارند تا این تغییرات در روند مدیریت کشور رخ دهد تا منتهی به شکوفایی کشور و رفاه مردم شود. این روند با حضور در پای صندوق رای رخ می‌دهد یا قهر کردن؟ قهر کردن یعنی ادامه وضع موجود، یعنی حاکمیت چناران! گل‌های خوشبو در حاشیه بمانند و به نفع چناران خالص سازی می‌شوند.

* برای تغییر وضع موجود باید رای داد تا چناران به جنگل‌ها بروند نه در راس قدرت. چنار به درد جنگل می‌خورد، مجلس جای عقلا است نه چناران.


بیشتربخوانید:‌ برای مردم واجب است که رای بدهند تا لیست حدادعادل رای نیاورد/ رای باطله و سفید هم باید تاثیرگذار باشد



* راه کار این است مقاومت کنیم و موجبات تغییر را فراهم‌کنیم، دوستان عزیزی که از عقلا هستند همواره گفتند و‌توصیه کردند که خواهان این هستیم تا شایستگان را به مجلس ببریم و نمایندگان صدا و گوش مردم باشند. در سیاست داخلی دنبال رفاه و کرامت مردم هستیم، در سیاست خارجی به دنبال تنش زدایی و رفع تحریم و تامین منافع ملی هستیم. 

*این اقایانی که از چنار بودن سخن می‌گویند هم خواهان تغییر هستند یا اینکه میگویند شرط ورود به مجلس این است که مخالف وضع موجود و رییسی نباشید.مخالف دولت نبودن یعنی استمرار وضع موجود . ماهم به دنبال استمرار وضع موجود نیستیم به دنبال تغییر هستیم. 

*تغییر از صندوق رای میگذرد نه خیابان. رهبری هم گفتند اگر میخواهید دیکتاتوری ایجاد نشود رای دهند. توصیه میکنم مردم قهر نکنند و پای صندوق رای حاضر شوند و برای تغییر رای دهند. دولت هم موظف است که از آرای مردم مراقبت کند و انتخابات را در سلامت کامل برگزار کند و اجازه ندهد تا مردم احساس ناامنی در انتخابات را داشته باشند. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
0
5
50 ساله از این حرفای تکراری میزنید. خواهشاً یه چیز جدید بگید
احسان معتمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
3
مثل معروفی در زبان اصلی ایرانیان که لکی دری است می فرماید :
بی عار چه دار چه منار.
چنار پوسیده گندیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
چنار!؟
اینا شیر توی خانه و موش بیرون اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
نمی بینی با یک نگاه چپ امریکا تمام محور مقاومت عراق غلاف کرد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان