تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

فرناز رهنما کیست؟

فرناز رهنما، بازیگر زنی است که در صنعت سینما و تلویزیون ایران فعالیت می‌کند. او در سریال معروف "ساختمان پزشکان" و همچنین فیلم "بعد از ظهر سگی" به عنوان یکی از بازیگران حضور داشته است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با بیوگرافی فرناز رهنما بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی فرناز رهنما

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: فرناز رهنما در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۶۰ در شهر اصفهان متولد شد. او یک بازیگر تئاتر و تلویزیون است. فرناز رهنما لیسانس رشته نمایش را در دانشگاه هنر و معماری دریافت کرده است و سالهاست در زمینه ووشو فعالیت می‌کند. علاوه بر این، او لذت می‌برد از کافه‌گردی، نقاشی و مسافرت. همراه خانواده‌اش، از سن هفت سالگی به شهر تهران مهاجرت کرده است.

حضور فرناز رهنما در کلاس‌های بازیگری

فرناز رهنما کیست؟

در سال ۱۳۷۹، وقتی فرناز رهنما نوجوان ۱۹ ساله بود، تصمیم گرفت به عنوان یک بازیگر شروع به فعالیت کند. پدرش با قوت و انرژی او را تشویق کرد و او با انتخاب رشته تئاتر، مسیر صحیحی برای ورود به این حوزه را انتخاب کرد.

فرناز در آن زمان به دوره‌هایی در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کرد.

فرناز رهنما فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۴، در سن ۲۴ سالگی، با نمایش "چشم اندازی از پل" آغاز کرد. سپس در سال بعد، در سریال "زیرزمین" به کارگردانی علیرضا افخمی، به عنوان بازیگر، جلوی دوربین قرار گرفت.

شهرت فرناز رهنما

فرناز رهنما کیست؟

در سال ۱۳۸۹، در سن ۲۹ سالگی، فرناز رهنما با سریال "ساختمان پزشکان" به کارگردانی سروش صحت، در نقش نازنین فرهمند، شهرت کسب کرد.

ازدواج و همسر فرناز رهنما

فرناز رهنما کیست؟

در سال ۱۳۸۸، در سن ۲۸ سالگی، فرناز رهنما با کیارش اعتمادی (اعتماد سیفی)، آهنگساز، ازدواج کردند. این دو برای مدت ۹ سال با هم دوست بودند. نتیجه این زندگی، تولد یک پسر به نام "آرن" در تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۰ بود.

«حدود ۲۰ سال داشتم که با شوهرم آشنا شدم، حدود ۹ سال از آشناییمان که گذشت باهم ازدواج کردیم و از اینکه با پختگی تصمیم به ازدواج گرفتم، خوشحالم.

فرناز رهنما کیست؟

من در حال تحصیل در رشته نمایش دانشکده هنر و معماری بودم و همزمان برادر همسرم نیز در رشته نقاشی تحصیل می‌کرد که آشنایی مختصری باهم داشتیم.

ایشان من و کیارش را باهم آشنا کرد که در نهایت به دوستی و ازدواج ختم شد».

علاقه فرناز رهنما به سفر

فرناز رهنما به شدت علاقه‌مند به مسافرت است و از اینکه فرصتی برای سفر داشته باشد، بسیار خوشحال می‌شود. علاقه‌ای که به حدی است که همیشه در حال برنامه‌ریزی سفر است.

او از بازی‌های اسم و فامیل در سفر بسیار لذت می‌برد و دوست دارد به پانتومیم و استفاده از کلمه‌سازی و مشاعره‌هایی که آنچنان سخت نباشد، علاقه‌مند است.

نسبت فرناز رهنما با بهاره رهنما

فرناز رهنما کیست؟

فرناز رهنما با خانم بهاره رهنما که همکار است، نسبت فامیلی ندارد. خانواده او اهل اراک هستند، در حالی که خانواده‌ی او اهل اصفهان هستند. حتی تلفظ نام خانوادگی آن‌ها نیز تفاوتی با تلفظ خانواده‌ی او دارد، زیرا در نحوه‌ی تلفظ کسره و فتحه با یکدیگر متفاوت هستند. با این تفاوت‌ها، آن‌ها به گفته خودشان دوستان خوبی هستند.

علاقه فرناز رهنما به خرید و رستوان گردی

«خرید می‌کنم، ولی ممکن است طی سه – چهار ماه مثلا چند تیکه خرید داشته باشم و گاهی هم ممکن هست چند ماه بگذرد و برای خودم چیزی خرید نکنم.

کفش و عطر از خرید‌های مورد علاقه ام هستند.

همیشه سعی می‌کنم در طول هفته حتما زمانی را برای کافه گردی و رفتن به رستوران با همسرم و با چند از دوستانم اختصاصی بدهم».

عمل‌های زیبایی فرناز رهنما

فرناز رهنما کیست؟

فرناز رهنما در سال ۷۶، در سن ۱۶ سالگی، او به عنوان یک دانش‌آموز در مقطع دبیرستان، متوجه شد که تنفس از طریق بینی برایش سخت شده است و هنگام نفس کشیدن، بی نی اش سوت می‌کشد.

بنابراین، او به دکتر مراجعه کرد و متوجه شد که بی نی اش در کودکی شکسته و به دلیل عدم وجود خونریزی و درد، هیچ کسی این مشکل را تشخیص نداده بود.

کار سینمایی

● یک، دو، یک – ۱۳۸۹

● چیز‌هایی هست که نمی‌دانی – ۱۳۸۹

● بعد از ظهر سگی – ۱۳۸۸

● اقلیما – ۱۳۸۵

کار تلویزیونی

● بچه مهندس ۳ – ۱۳۹۹

● هشت و نیم دقیقه – ۱۳۹۵

● یادداشت‌های یک زن خانه دار – ۱۳۹۴

● هفت سنگ – ۱۳۹۳

● ساختمان پزشکان – ۱۳۸۹

● مأمور بدرقه – ۱۳۸۷

● زیر زمین – ۱۳۸۵

● بررسی یک پرونده – ۱۳۸۱

● اسکار

تله فیلم

● کام ماهی – ۱۳۹۵

● سوگند – ۱۳۹۲

● نیرنگ – ۱۳۸۷

● روبات – ۱۳۸۶

● مهر بی پایان – ۱۳۸۸

● روشنایی دریا – ۱۳۸۷

تئاتر

● بانوی آوازخوان – ۱۳۹۸

● تبرئه – ۱۳۹۸

● حادثه در ویشی – ۱۳۹۵

● تقدیر بازان – ۱۳۹۴

● آرسنیک و تور کهنه – ۱۳۹۳

● پس از سقوط – ۱۳۹۰

● آمادئوس – ۱۳۸۸

● دوازده – ۱۳۸۷

● تبرئه – ۱۳۸۶

● چشم اندازی از پل – ۱۳۸۴

● در وادی – ۱۳۸۲

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان