تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

ایران ۳- افغانستان ۱؛ شروع موفق تیم ملی فوتسال در بازی‌های آسیایی

شاگردان شمسایی موفق به کسب پیروزی در نخستین بازی آسیایی شدند.

ایران ۳- افغانستان ۱؛ شروع موفق تیم ملی فوتسال در بازی‌های آسیایی

رویداد۲۴ تیم ملی فوتسال ایران در شروع کارش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ مقابل افغانستان قرار گرفت و به دنبال کسب پیروزی و نمایش مقتدرانه بود تا برای مدعیان حاضر در این رقابت‌ها خودی نشان بدهد، ولی در آن سوی میدان هم شاگردان مجید مرتضایی هم دست و پا بسته نشان ندادند و نمایش پایاپای ارائه کردند، اما در نهایت ایران به برتری سه بر یک رسید.

افغانستان که نخستین حضورش در جام ملت‌های فوتسال آسیا را تجربه می‌کند و سرمربی ایرانی بالای سر خود دارد، امیدوار به کسب نتیجه بود و رقابت نزدیکی انجام داد و در نیمه اول فقط یک گل با ضربه کریمی دریافت کرد، اما دو گل زودهنگام و تماشایی احمدعباسی در شروع نیمه دوم، امید‌های آن‌ها را از بین برد تا با وجود زدن یک گل، مغلوب شوند.

تیم ملی فوتسال ایران که حسین طیبی، ستاره خود را در جام ملت‌ها در اختیار ندارد، نخستین دیدارش در گروه D آسیا را با پیروزی سه بر یک مقابل افغانستان پشت سر گذاشت و طی چهار روز آینده باید دو بازی برابر تیم‌های بحرین و کویت انجام بدهد.

تقویم گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا- ۲۰۲۴ تایلند

توپ گل سالن: هائومارک- ساعت ۱۲:۳۰

سوت داوران: فهد الحسانی (امارات)؛ نیکیتا آفینوگنوف (ازبکستان)، لی پو فی (چین تایپه) و لیو جیان‌کیائو (چین)

 تیم ملی فوتسال ایران

باقر محمدى، محمدرضا سنگ‌سفیدى، مهدى کریمى، سالار آقاپور و بهروز عظیمى

سرمربی: وحید شمسایی

تیم ملی فوتسال افغانستان

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی

سرمربی: مجید مرتضایی

کارت زرد

ایران: باقر محمدی (۳)، علی اکرمی (۱۳)، مسعو یوسف (۱۴)

افغانستان: حسین محمدی (۱۸)

 شرح گل

ایران یک - افغانستان صفر (دقیقه ۱۰: مهدی کریمی): کار ترکیبی بازیکنان ایران را سالار آقاپور تبدیل به موقعیت جدی کرد که پاس پشت پای تماشایی این بازیکن و شوت محکم پای چپ مهدی کریمی به تور دروازه افغانستان چسبید.

ایران ۲ - افغانستان صفر (دقیقه ۲۱: سعید احمدعباسی): با وجود اینکه افغانستان نیمه دوم را شروع کرده بود، احمدعباسی با توپ‌گیری، زدن دو سر توپ پیاپی و شلیک دیدنی به زیر طاق دروازه گل دوم را پس از ۹ ثانیه از شروع مجدد بازی به ثمر رساند.

ایران ۳ - افغانستان صفر (دقیقه ۲۲:سعید احمدعباسی): علی‌اصغر حسن‌زاده از میانه زمین حرکت سریعی انجام داد و توپ را در اختیار محمدحسین درخشانی گذاشت که پاس رو به جلوی او و شوت استثنایی احمدعباسی دوباره به زیر طاق رفت.

ایران ۳ - افغانستان یک (دقیقه ۲۶: مهران غلامی): ضدحمله سریع افغانستان با حرکت حسین محمدی از سمت راست زمین شکل گرفت که پاس در عرض این بازیکن و شوت سرضرب مهران غلامی گل اول افغانستان را به همراه داشت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان