تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
پلیس راهور تهران پاسخ داد

پلیس از نمایشگاه‎ها پول گرفته است؟

پلیس راهور تهران گفت: اگر برگه ای ارائه شود مبنی بر اینکه پلیس راهور ریالی از مجموعه نمایشگاه های تهران دریافت کرده است فردای همان روز استعفا خواهم کرد.
رویداد۲۴پلیس راهور تهران گفت: اگر برگه ای ارائه شود مبنی بر اینکه پلیس راهور ریالی از مجموعه نمایشگاه های تهران دریافت کرده است فردای همان روز استعفا خواهم کرد.

سردار محمد رضا مهماندار در حاشیه سیصد وچهاردهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: اینکه گفته می شود پلیس راهور با شرکت نمایشگاه ها قرار داد داشته موضوعی است که آن را تایید نمی کنم و اگر برگه ای ارائه شود مبنی بر اینکه ما پولی را از شرکت نمایشگاه ها دریافت کرده ایم فردای آن روز استعفا خواهم داد. 
 
وی افزود: از زمان حضور من در پلیس راهور تهران هیچ قراردادی با شرکت نمایشگاه ها به امضا نرسیده و نه ما پولی را دریافت کرده ایم ونه قرار است در آینده پولی را ازشرکت نمایشگاه ها بگیریم. 
 
رئیس پلیس راهنمایی رانندگی تهران در خصوص نحوه صدور مجوز برای خودروها جهت تردد در خط ویژه واستفاده از چراغ گردان اظهار کرد: ضابطه خاصی برای استفاده مقامات امکاناتی نظیر تردد در خط ویژه و بهره گیری از چراغ گردان وجود دارد واین طور نیست که تمام مسئولان بتوانند از این شرایط بهره مند شوند. 
 
مهماندار توصیه حمل و نقل عمومی در شهر تهران را یک الزام دانست و تصریح کرد: طی چند سال اخیر در رابطه با توسعه حمل و نقل عمومی در شهر تهران کم لطفی های زیادی صورت گرفته و انتظار ما این است که دولت نیز با شهرداری تهران همکاری داشته باشد. 
 
وی با اشاره به تردد بالغ بر 2 میلیون موتور سیکلت وهمچنین 5 میلیون خودرو در سطح شهر تهران خاطر  نشان کرد: با توجه به تردد قابل توجه خودروها و موتور سیکلت ها در سطح شهر تهران برنامه ریزی برای حل معضل ترافیک پایتخت کار دشواری به شمار می آید. 
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه متاسفانه تمام دستگاه ها خواستار حل مشکلات موجود در شهر تهران با کمک پلیس هستند خاطر نشان کرد: باید به این موضوع توجه شود که نمی توانیم تمام مشکلات موجود در شهر تهران را به وسیله پلیس برطرف کنیم وسایر دستگاه ها موظف هستند به وظایف خود عمل کنند. 
منبع: میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
منصور اميريان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
1
سلام. سردار عزيز اين طور كارها كه سند نداره ..
نظرات شما
پیشخوان