تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهدی تاج: حضور زنان در ورزشگاه‌ها منع نخواهد شد، ضابطه‌مند می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال منع حضور زنان در ورزشگاه‌ها را رد کرد و گفت: باشگاه‌ها باید مسئولیت بپذیرند و بانوان خود را به ورزشگاه بیاورند، بنشانند و به خوبی و خوشی آن‌ها را بدرقه کنند.

مهدی تاج

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال درباره این که قرار است نظارت بیش‌تری روی لیگ صورت بگیرد و وزیر ورزش در این باره نامه زده است، بیان کرد: البته جواب نامه وزیر را دادم. ایشان یک نامه‌ای به ما زدند و نگران بودند از وضعیت باشگاه‌ها و حرکتی که باید در باشگاه‌ها از نظر فرهنگی صورت بگیرد که اتفاق نیافتاده است. بنده در جواب گفتم یک سری اقدامات را بعد از نامه ایشان انجام خواهیم داد. جلسه در همین دو سه روز گذاشتیم. هم با خلیج فارس و هم با بانک شهر جلسه گذاشتیم. امروز هم دوباره جلسه دیگری خواهیم داشت. به همه هم اعلام کردیم اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند و آن‌ها راحت به ورزشگاه بروند و مشکلی پیش نیاید ممکن است ما ورود را منع کنیم و این را بدانید لیگ آینده را با ۴ مشخصه برگزار خواهیم کرد. یک حتما باید بلیت الکترونیکی باشد دوم هرکسی باید روی صندلی خودش بنشیند و خوشبختانه ثبت احوال این همکاری را با ما دارد. سوم ما باید در مجموعه کانون هواداران را در هر باشگاهی داشته باشیم. بحث‌های دیگری هم در حوزه فوتبال وجود دارد که باید با وزیر جلسه بگذاریم، چون اخیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده هر باشگاهی باید فقط فوتبال داشته باشد و اگر بخواهد رشته دیگری داشته باشد باید به مجموعه دیگری برای تاسیس رشته جدید برود. این یک مشکل جدی را برای باشگاه‌های ما ایجاد می‌کند.


بیشتر بخوانید: حساسیت FIFA و AFC به حضور زنان در ورزشگاه‌های ایران | تاج به ارکان قضایی دستور داد


رئیس فدراسیون فوتبال درباره منع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها توضیح داد: خیر چنین چیزی نیست و منع نخواهد شد. چیزی نیست که بشود منع شود، ولی ضابطه‌مند می‌شود و باشگاه‌ها باید مسئولیت بپذیرند و بانوان خود را به ورزشگاه بیاورند، بنشانند و به خوبی و خوشی آن‌ها را بدرقه کنند. این که خودشان همین‌طوری بیایند و بروند، نمی‌شود و به هر قیمتی ورود بانوان عملی نیست.

تاج درباره حواشی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از جمله حاشیه‌سازی هوادار سپاهان بیان کرد: ما او را ۱۰ سال محروم کردیم. این جرایمی که ما می‌دهیم، استثنا است و بسیار جدی است. در خصوص آقایان هم باید هر کسی رعایت شئونات را انجام دهد. از سال بعد این قضیه با کد ملی صورت می‌گیرد و هر کسی خطایی انجام دهد، ما به صورت دقیق متوجه می‌شویم. LOC کنفدراسیون آسیا باید اجرا شود یعنی فرمانده میدان ناظر بازی می‌شود و آقای وزیر هم تایید کرده است و همه کاره میدان LOC خواهد بود.

وی اضافه کرد: ارکان قضایی باید جرائم را ببرند. با تصویب هیئت رئیسه، این جرایم قطعی و قانونی است و من امروز قبل از حضورم در این مراسم، نامه را به کمیته انضباطی ابلاغ کردم و آن‌ها مسئول تصویب و اجرای آن‌ها خواهند بود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
0
0
جناب سردار تاج چه خبر از فسادت در فولاد مبارکه که درست چند هفته قبل از اپیدمی جهانی کرونا در زمستان ۹۸ توسط نماینده مجلس افشا شده بود؟ظاهرا این فساد گسترده که البته دوستانت در مجموعه فولاد جرمها شون سنگین تر هم بوده ماسمالی شده . ذهن فراموشکار مردم و مسئولان که جای خود.
نظرات شما
پیشخوان