تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۵

مربی آبی ها راهی انگلیس می شود/ آخرین وضعیت پیوستن تیموریان به استقلال

استیو جونز مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته به دلیل دریافت نکردن مطالبات از تمرین دادن بازیکنان خودداری کرده و از طرفی به دلیل نرفتن به تعطیلات از مسئولان باشگاه ناراحت بود قرار است به مرخصی برود.
رویداد۲۴-استیو جونز مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته به دلیل دریافت نکردن مطالبات از تمرین دادن بازیکنان خودداری کرده و از طرفی به دلیل نرفتن به تعطیلات از مسئولان باشگاه ناراحت بود قرار است به مرخصی برود.

جونز از مسئولان باشگاه استقلال درخواست مرخص کرده و قرار است مسئولان در این خصوص برنامه ریزی کنند تا این مربی بعد از بازی مقابل نفت به مرخصی برود و در کنار خانواده خود حضور پیدا کند.

تیموریان به دنبال دریافت رضایت نامه

با توجه به اینکه مسئولان باشگاه استقلال برای جذب آندو نامه ای را به باشگاه ماشین سازی ارسال کردند در همین راستا قرار است مدیران باشگاه ماشین سازی برای پیوستن تیموریان به استقلال تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

این طور که شواهد نشان می دهد آندو برای پیوستن علاقمند خواهد بود و قرار است وضعیت پیوستن این بازیکن تا 24 ساعت آینده مشخص شود چرا که در حال حاضر درباره این مساله مسئولان ماشین سازی در حال تصمیم گیری هستند.تیموریان به دنبال دریافت رضایت نامه است تا بر این اساس این بازیکن به استقلال بپیوندد.
نظرات شما
پیشخوان