تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۵
روابط عمومی مرکز تحقیقات مجمع در گفت‎وگو با رویداد۲۴ تشریح کرد

دلایل پلمب دفاتر مشاوران آیت‎الله هاشمی

به گفته یکی از کارشناس روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، حراست مرکز براساس دستوری که از مراجع مربوط به خود داشته، اقدام به پلمب دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی کرده است. به گفته او کارهایی که حراست انجام می‎دهد به داخل مجموع مرکز تحقیقات مربوط نمی شود ودستورات را از مرکز دیگری دریافت می کنند.
رویداد۲۴-  به گفته یکی از کارشناس روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، حراست مرکز براساس دستوری که از مراجع مربوط به خود داشته، اقدام به پلمب دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی کرده است. به گفته او کارهایی که حراست انجام می‎دهد به داخل مجموع مرکز تحقیقات مربوط نمی شود ودستورات را از مرکز دیگری دریافت می کنند.

مرتضی الویری، از مشاوران آیت الله هاشمی ساعتی پیش خبر از پلمب دفاتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی در تمام حوزه ها در مجمع تشخیص مصلت نظام را داد.

پس از آن محمود علیزاده طباطبایی در گفت‎وگو با ایرنا اعلام کرد که «این اقدام قضایی نبوده و از طرف مجموعه اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده است.»

محمد حسن مشکوری، کارشناس روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره صحت این مطلب در گفت‎وگو با رویداد۲۴ گفت: این دفاتر ساعتی پیش پلمپ شده‎اند.

وی در رابطه با نهاد متقاضی پلمپ، توضیح داد: حراست مرکز براساس دستوری که از مراجع مربوط به خود داشته، کار پلمپ را انجام داده است. کارهایی که حراست انجام می دهد به داخل مجموع مرکز تحقیقات مربوط نمی‎شود ودستورات را از مرکز دیگری دریافت می‎کنند.

مشکوئی درباره دلیل پلمپ دفتر مشاوران آیت الله هاشمی رفسنجانی ابراز کرد: پلمپ به طور موقت انجام شده و مجدد دفاتر به آقایان برگردانده می‎شود و این کار در حال حاضر به دلیل طبقه‎بندی و رده‎بندی اسناد و مدارک است.

این کارشناس روابط عمومی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع در ادامه اظهار داشت: چنین اقداماتی پیش از این هم صورت می‎گرفت و به طور نمونه در مورد مراجع حتی انگشترشان که مهر این آقایان به حساب می‎آمد، شکانده می‎شود، بنابراین طبیعی است پس از فوت آیت الله هاشمی تدابیری اندیشیده شود تا از سو استفادهای احتمالی جلوگیری شود.

علی محمد بشارتی، رستگاری، عباسی فرد و یاسر هاشمی از جمله افرادی هستند که دفترشان پلمپ شده است. لازم به ذکر است مرتضی الویری در گفت و گو خود با خبرگزاری ایلنا اعلام کرده بود که برای پلمپ دفتر به آنها از قبل اعلام شده بود.

برچسب ها: رویداد24 ، مشاور ، هاشمی ، پلمپ
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان