تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

خودروی برقی سواری روحانی (تصاویر)

رییس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت، از محصولات تولیدی سه شرکت دانش بنیان در زمینه موتورسیکلت و خودرو برقی بازدید و با یکی از این محصولات رانندگی کرد.
رویداد۲۴- رییس جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت، از محصولات تولیدی سه شرکت دانش بنیان در زمینه موتورسیکلت و خودرو برقی بازدید و با یکی از این محصولات رانندگی کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت و در حیاط ساختمان دولت، از خودرو برقی دوسرنشین یوز  محصول شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ، موتورسیکلت آویتا محصول پژوهشکده شهید رضایی دانشگاه صنعتی شریف و موتورسیکلت برقی متعلق به  شرکت دانش بنیان بنا شریف بازدید کرد و در جریان این بازدید با توضیحات معاون علمی و فناوری و مسئولین این پروژه ها در جریان قابلیت ها و کیفیت این تولیدات قرار گرفت .

روحانی همچنین در محوطه ساختمان هیات دولت با یکی از محصولات رانندگی و ضمن خوب و کیفی ارزیابی کردن تلاش تولیدکنندگان، لزوم توجه هر چه بیشتر به ارتقای کیفیت و ایمنی آن را مورد تاکید قرار داد.



برچسب ها: اخبار خودرو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
دشمن معصومه ابتکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
سلام
مگه سال 1381 اولین خودرو برقی رو آقای آرین نساخت؟؟
مگه بعد از اون چند مدل دیگه از اونو رونمایی نکرد؟
حالا یادتون اومده که به سمت حمایت از تولید داخلی برید؟
اون ابتکار خائن مگه درجریان اختراعات آقای آرین نبود؟
برید خودتونو مسخره کنید شما اگه به فکر مردم بودید الان یادتون نمیومد که سراغ تولید داخلی برید...باز چه نقشه ای توی سرتونه خدا میدونه که حامی تولید داخلی شدید...اون اختراعات بکر و ناب رو ول کردید اومدید سراغ این ایده که هرچند محترمه ولی کپی از خودرو برقی رنو هستش...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان