تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۵

مایلی‌کهن:جرات نداریم به کی‌روش بگوییم بالای چشمت ابروست/ فوتبال ما کی‌روش را بزرگتر از اندازه واقعی‌اش می‌بیند

محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان انزلی در گفت و گو با رادیو جوان گفت: گروهی قوی از کی روش حمایت می کنند. فوتبال ما کی روش را بزرگ تر از آن چه هست تصور می کند به همین دلیل جرات نداریم به او بگوییم بالای چشمت ابروست.
رویداد۲۴-محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملوان انزلی در گفت و گو با رادیو جوان گفت: گروهی قوی از کی روش حمایت می کنند. فوتبال ما کی روش را بزرگ تر از آن چه هست تصور می کند به همین دلیل جرات نداریم به او بگوییم بالای چشمت ابروست. 

وی افزود: زمانی که بنده سرمربیگری تیم ملی را کنار گذاشتم بیانیه دادم اما او هم چنان که سرکار است بیانیه می دهد. مقصرکی روش نیست بلکه فدراسیون فوتبال مقصر اصلی است. او کارمند فدراسیون است و باید تابع مقررات ما باشد اگر نمی تواند بهتر است به همان آفریقا که گفته می شود پیشنهاد دارد برود. مشکل این است که کی روش خود را تافته جدا بافته می داند. از ابتدا قرار نبود او مربی پروازی باشد. او حتی به خود زحمت نمی دهد بازی های لیگ را تماشا کند. 

مایلی کهن ادامه داد: ما برای رسیدن به جام جهانی همه کار کرده ایم. چرا کی روش برای رساندن تیم ملی به جام جهانی باید ماهانه 2 میلیارد حقوق بگیرد. جالب است بدانید دندان و موهای کی روش نیز در ایران بیمه است. به گفته رهبر امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است. مصداق بارز این موضوع حقوق های بی حساب و کتابی است که به کی روش داده می شود نه آن که اضافه کاری یک کارمند ساده قطع شود.
نظرات شما
پیشخوان