تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۵

خدمات ویژه دو نهاد حقوقی برای خانواده‌ آتش‌نشانان جان‌باخته در پلاسکو

سردفتران و دفتریاران دفاتر اسناد رسمی کشور و کانون وکلای دادگستری مرکز در پی فاجعه پلاسکو و شهادت چند آتش‌نشان، خدمات خود را به خانواده‌های آنها رایگان و ویژه اعلام کردند.
رویداد۲۴-سردفتران و دفتریاران دفاتر اسناد رسمی کشور و کانون وکلای دادگستری مرکز در پی فاجعه پلاسکو و شهادت چند آتش‌نشان، خدمات خود را به خانواده‌های آنها رایگان و ویژه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بیانیه سردفتران و دفترياران دفاتر اسناد رسمي کشور آمده است؛

اینجانبان تعدادی از سردفتران و دفترياران دفاتر اسناد رسمي کشور به پاس تلاش های بی چشمداشت اتش نشانان جان برکف از تاریخ دوم بهمن 1395 همزمان با اعلام عزای عمومی به مناسبت شهادت تعدادی از غیورمردان ایثارگر آتش نشان در ساختمان پلاسکو تهران به مدت یکسال کلیه اسناد آتش نشانان فداکار شاغل و نیز خانواده ی ماتم زده ی شهیدان آتش نشان که در واقعه ی اخیر جان خود را فداکارانه در راه نجات مردم شریف تقدیم نمودند را بدون دريافت حق التحریر(اجرت دفترخانه)تنظیم می نماییم. باشد که به نوبه خود گوشه ای از فداکاری ها و رشادتهای این بزرگ مردان روزگار را جبران نموده باشیم.

همچنین هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در رابطه با حادثه آتش سوزی در پایتخت از آمادگی کانون وکلا جهت ارائه خدمات معاضدت قضایی به طور فوق‌العاده به بازماندگان حادثه پلاسکو به ویژه آتش‌نشانان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به تاریخ 95/11/3 موضوع آتش سوزی ساختمان پلاسکو به طور فوق‌العاده از طرف رئیس کانون وکلا به عنوان اولین دستور هیأت مدیره مطرح شد. پس از بحث و بررسی به اتفاق آراء تصویب شد ضمن ابراز تسلیت هیئت مدیره، آمادگی کانون وکلا برای ارائه خدمات معاضدت قضائی به ورّاث‌ جانباختگان این حادثه به ویژه آتش نشانان اعلام گردد.

برچسب ها: آتش نشانی
نظرات شما
پیشخوان