تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۵
غفلت انصاری و صعود طارمی و کاوه رضایی؛

ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر (جدول)

بازی هفته هجدهم لیگ برتر با ناکامی ارزشمندترین بازیکن رقابت ها سپری شد؛ این در حالی است که طارمی و رضایی از پرسپولیس و استقلال موفق شدند خود را تا رده سوم بهترین ها بالا ببرند.




رویداد۲۴-بازی هفته هجدهم لیگ برتر با ناکامی ارزشمندترین بازیکن رقابت ها سپری شد؛ این در حالی است که طارمی و رضایی از پرسپولیس و استقلال موفق شدند خود را تا رده سوم بهترین ها بالا ببرند. 


 در حالی دو بازیکن صدرنشین جدول ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ موفق به بهبود آمار خود نشدند، مهاجمان تیم های استقلال و پرسپولیس با عملکرد خوب خود در دیدار آخر تیمشان موفق به حضور در رده های بالای جدول شدند. 


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر همراه "ورزش سه" باشید: 

 


اول – ساسان انصاری، فولاد خوزستان، 16 امتیاز 
آقای گل فعلی لیگ برتر پس از توفان هفت هفته ای و به ثمر رساندن 12 گل پیاپی، در بازی اخیر تیمش نیز بی اثر بود تا برای چهارمین دیدار پیاپی موفق به گلزنی نشود، انصاری تاکنون موفق شده 12 بار دروازه حریفان را باز کند ضمن اینکه او 1 پاس گل و کسب 3 پنالتی منجر به گل را  نیز در کارنامه خود دارد. 

 


دوم – محمد ایرانپوریان، تراکتورسازی، 12 امتیاز 
مدافع راست تراکتوری ها در بدترین زمان ممکن دچار مصدومیت شد، ایرانپوریان که در لیگ فعلی هم در گلزنی و هم در گلسازی برای تیمش مثمرثمر بود در دیدار اخیر تراکتوری ها به دلیل مصدومیت به میدان نرفت، او تاکنون 6 بار برای تبریزی ها گلسازی کرده و به همین دلیل در رده دوم بهترین گلسازها قرار دارد، ضمن اینکه وی 5 بار توانسته دروازه حریفان را باز کند و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست بیاورد. 

 

 


سوم – مهدی طارمی، پرسپولیس، 11 امتیاز 
مهاجم اصلی پرسپولیسی ها که بازی پیش روی این تیم را به دلیل محرومیت از دست داد، بازی به بازی آمار خود را بهبود می بخشد، مدافع آقای گلی لیگ، با گل سه امتیازی خود در دیدار برابر گسترش موفق شد تعداد گل های خود را به عدد 9 برساند ضمن اینکه طارمی یک بار نیز با پاس خود دیگر بازیکن تیمش را در معرض گلزنی قرار داده و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست آورده است. 

 

 


سوم – کاوه رضایی، استقلال تهران، 11 امتیاز 
مرد اول خط حمله استقلال نیز هر بازی تاثیر خود را برای تیمش می گذارد، او در بازی اخیر برابر نفت آبادان موفق شد یک پاس گل دیدنی ارسال کند و تعداد پاس گل های خود را به عدد 5 برساند. رضایی تاکنون توانسته 6 بار برای تیمش گلزنی کند و یکی از معدود بازیکنانی باشد که یک پله در جدول ارزشمندترین ها صعود کند. 

 

 


چهارم – مرتضی تبریزی، ذوب آهن، 10 امتیاز 
کاپیتان دوم ذوبی ها در دیدار اخیر این تیم نتوانست گلزنی کند، تبریزی که آمار گلزنی خوبی در بازی های لیگ شانزدهم از خود به جا گذاشته است پس از طی کردن محرومیت یک جلسه ای خود در دو دیدار اخیر نتوانسته به فرم آمادگی خوب خود برسد، او علاوه بر به ثمر رساندن 9 گل یک بار نیز در گلسازی موفق بوده است. 

 


چهارم – ایمان مبعلی، نفت تهران، 10 امتیاز 
هافبک نفتی ها که در لیگ فعلی توانست بازی های خوبی به نمایش بگذارد در تعطیلات نیم فصل مشتریان پر و پا قرصی را به دنبال خود می دید، البته ایمان که لقب بهترین گلساز لیگ شانزدهم را با 7 پاس گل یدک می کشد در بازی های اخیر نتوانسته برای علی دایی و تیمش موثر واقع شود، البته مبعلی تاکنون 3 بار نیز گلزنی کرده است. 

 


پنجم – احسان حاج صفی، سپاهان اصفهان، 9 امتیاز 
مدافع چپ تیم ملی پس از پیوستن دوباره به جمع سپاهانی ها توانسته بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد، احسان که یکی از ستون های تیم سپاهان است در دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفته موفق شده 5 بار با پاس های خوب خود ایجاد گلزنی کند، البته وی تاکنون 4 بار نیز پایش برای سپاهان به گل باز شده است. 

 


پنجم – محمد ابراهیمی، تراکتورسازی، 9 امتیاز 
هافبک – مهاجم تبریزی ها این روزها در اوج آمادگی به سر می برد، ابراهیمی در هر دیدار برای هواداران تراکتورسازی یک هدیه دارد، او در بازی اخیر برابر پیکان نیز موفق شد تنها گل حیاتی و سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند، ابراهیمی تاکنون 4 بار برای تراکتوری ها گل به ثمر رسانده، او 4 بار نیز با پاس خود دیگر بازیکنان تیمش را در معرض گلزنی قرار دهد، البته ابراهیمی یک پنالتی منجر به گل را در کارنامه خود دارد. 

 

توضیح جدول:
بازیکنان به ازای هر گل و پاس گل یک امتیاز مثبت به دست می آورند، البته آنها در صورت کسب پنالتی نیز امتیاز می گیرند، در صورت گل شدن، یک امتیاز و در صورت گل نشدن نیم امتیاز مثبت.

 

*ورزش سه
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان