تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
واشنگتن‌پست:

دو بازیکن بسکتبال آمریکا گرفتار اقدام تلافی‌جویانه ایران علیه دستور ترامپ شدند

در آستانه دستور اجرایی دونالد ترامپ که مردم هفت کشور مسلمان را از ورود به آمریکا منع کرد، این ممنوعیت مشکلاتی را برای برخی ورزشکاران خارجی به وجود آورده است. بااین‌حال این سکه روی دیگری هم دارد، دو بازیکن بسکتبال آمریکایی از پیوستن به تیم خود در ایران جا ماندند.
رویداد۲۴- در آستانه دستور اجرایی دونالد ترامپ که مردم هفت کشور مسلمان را از ورود به آمریکا منع کرد، این ممنوعیت مشکلاتی را برای برخی ورزشکاران خارجی به وجود آورده است. بااین‌حال این سکه روی دیگری هم دارد، دو بازیکن بسکتبال آمریکایی از پیوستن به تیم خود در ایران جا ماندند.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از واشنگتن‌پست، بر جوزف جونز و جی پی پرینس که در سوپر لیگ ایران هر دو در یک تیم بازی می‌کنند، در دبی «گیر افتاده‌اند». 

آن‌ها برای استراحت بین فصل به شهری در امارات سفر کرده بودند اما ترامپ با امضای دستور منع ورود مسلمانان به خاک آمریکا طی روز جمعه، باعث شد ایران در اقدامی تلافی‌جویانه مرزهای خود به‌روز شهروندان آمریکایی را ببندد.

اریک فلیشر، نماینده آن‌ها گفت: «آن‌ها هنوز در دبی هستند و منتظر هستند ببینند آیا امکان تغییری در شرایطشان برای بازگشت به ایران وجود دارد تا بتوانند فصل بازی خود در این کشور را به پایان برسانند.»

وی در ادامه افزود: «تردید بسیاری وجود دارد که این شرایط قابل تغییر باشد. بنابراین احتمالاً آن‌ها ظرف چند روز آینده هیچ گزینه دیگری ندارند جز بازگشت به ایالات‌متحده.»

جونز 30 ساله که در تگزاس ای اند ام بازی می‌کرد و پرینس 29 ساله که در تنسی‌اند آریزونا توپ می‌زد، هر دو بازیکنان دانشگاه آزاد تهران هستند. 

فلیشر گفت که این تیم در تماس با مقامات دولت ایران است تا امکان بازگرداندن این دو بازیکن به ایران را فراهم کند اما به نظر نمی‌رسد که تلاششان نتیجه‌ای داشته باشد.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان